Opvaskemaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. november 2008

Rasmine

Hvor ofte kører Jeres?
-Og er I gode til at vaske gryder af i hånden, så de ikke tager al pladsen i maskinen?

Synes ikke jeg laver andet end at tømme vores.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2008

Millebasse

De kører sgu tit.. Hader at vaske op i hånden,så alt der kan komme i maskinen kommer i!

Hilsen dovne mig

Anmeld

7. november 2008

Lise

Den kører hver-hveranden dag cirka.. vi vasker gryder og pander op i hånden, men vi får den sgu alligevel fyldt ret hurtigt!

Anmeld

7. november 2008

Plysbjørnen

Jeg har ikke en vaskemaskine... Men jeg vasker op en gang om dagen....

Anmeld

7. november 2008

Loggidut

Lige nu kører vores slet ikke...Den har ikke kørt i over en uge nu, og kommer ikke i gang før til den 13.

ellers kører den konstant, synes jeg selv...og nu hvor jeg vasker op i hånden kan jeg godt se hvor meget opvask 5 mennesker bruger, men det er sgu også fordi vi ikke er ret gode til at bruge det samme krus 2 gange...

vi ku´sagtens spare meget mere...

Anmeld

7. november 2008

Joan ( Smallie )

Der går 2-3 dage mellem vores køre i weekenden køre den hver andendag for der bliver brugt nogen flere krus til niels og sådan lidt.

Vi vasker gryder og pander op i hånden, men nogen gange tager vi den dovne og så ryger det hele i maskinen. Men det er jeg ikke så vild med nok mest fordi jeg er opdraget med at gryder og pander vasker man op i hånden, og det tager jo ikke så lang tid alligevel.

Joan

Anmeld

7. november 2008

Anja

Vores kører en gang om dagen - efter aftensmaden.

Vi vasker ALDRIG gryder og pander i den, men det er mest fordi de gryder vi har slides af det. Da huset blev bygget valgte vi induktionsplade ,så vi har måtte købe nogle møg dyre gryder til det, og jeg er altså for nærrig til at lade dem blive slidt af vask i maskinen.

Kunne ikke undvære den maskine - tager sgu hatten af for dem der ikke har en og vasker op på gammeldaws maner ...

Anmeld

7. november 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

Lige nu kører vores slet ikke...Den har ikke kørt i over en uge nu, og kommer ikke i gang før til den 13.

ellers kører den konstant, synes jeg selv...og nu hvor jeg vasker op i hånden kan jeg godt se hvor meget opvask 5 mennesker bruger, men det er sgu også fordi vi ikke er ret gode til at bruge det samme krus 2 gange...

vi ku´sagtens spare meget mere...

Hva sker der d. 13. da?

Anmeld

7. november 2008

Loggidut

ja der får dem der skal reparere den printet hjem til den...og maskinen er sgu kun 3 måneder gammel...pisse træls!

men vi må bare vente med tålmodighed...og i dag har vi været otte til spisning, kan du selv regne ud hvor stor en opvask det lige blev...

Anmeld

7. november 2008

linemus

Hele tiden synes jeg. Den kører lige nu. Den skal vist køre mindst én gang om dagen, for at vi kan følge med, men jeg ved det faktisk ikke, for vi er ikke så gode til at rydde op. Så nogle gange kører den tre gange i træk, for lige så snart den er færdig, er køkkenbordet fyldt op igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.