forelsket i min nieces pædagog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Du har bare så meget ret!!!

Kom du bare igang- regner med opdatering'er jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

MichellaMalou

Anonym skriver:

Det rigtig det med alderen. Jeg har bare aldrig rigtig hørt en mening om det fra min søster, bror, mor og far. Jeg ved slet ikke hvordan de vil forholde sig det dette

altså du hører nok lidt fra det men de indser det jo nok til sidst at alder ingen kærlighed har ifølge mange andre mennesker kan jo så ikke rigtig sige noget nu da der kun er 2 år på mig og min

men tror når man står og skal til og have et barn er det bedst med en der mere moden i det.. end en fyr på 18, de tænker jo mest kun på druk jo ihvertfald mange af dem jeg kender ,, er os selv 18 jo,,

Anmeld

8. maj 2011

Steph_Laurits

MichellaMalou skriver:

altså du hører nok lidt fra det men de indser det jo nok til sidst at alder ingen kærlighed har ifølge mange andre mennesker kan jo så ikke rigtig sige noget nu da der kun er 2 år på mig og min

men tror når man står og skal til og have et barn er det bedst med en der mere moden i det.. end en fyr på 18, de tænker jo mest kun på druk jo ihvertfald mange af dem jeg kender ,, er os selv 18 jo,,

At KÆRLIGHED ingen alder har

Til TS - Jamen skriv et eller andet uskyldigt med "Velkommen på min venneliste, nyder du det gode vejr?"

Det er måske ikke så skide kunstnerisk, men det er noget der kan få en samtale igang måske

'er for dig

Anmeld

8. maj 2011

eliasogmor

hvad har du skrevet.. kommet noget tilbage?????

Anmeld

8. maj 2011

Vial

Anonym skriver:

Er singel ja. Og hmm. Ved ikke om han viser interesse, men han er da ihvertfald altid sød og charmerende..... Og han har da  tilføjet mig på FB???

Det lyder spændende.

Hvis du vil have en lille idé om det betyder noget, at han har tilføjet der på fb, så kan du jo tjekke, hvor mange venner han har.

Nogle mennesker er fuldstændig ukritiske og har 700 venner - andre holder sig til under 100 (som nok er noget mere realistisk billede af, hvem man har indeover i sit liv).

Hvis du er interesseret og vi lidt i gang med at "hive i land", så kan du starte med at kommentere hans billeder på fb - eller statuser. Sådan helt uskyldigt. Så kan du tage den derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.