forelsket i min nieces pædagog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Tilføj ham på FB! Gør det Tænk hvis han bliver din livsledsager!

Er faktisk venner med ham på fb. Det fik jeg ikke lige skrevet. Jeg har tilføjet ham alligevel. Min søster har ikke opdaget det endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

N&J

Anonym skriver:

Er singel ja. Og hmm. Ved ikke om han viser interesse, men han er da ihvertfald altid sød og charmerende..... Og han har da  tilføjet mig på FB???

Altså hvorfor skulle han tilføje diog på facebook hvis han ikke havde interesse, det er i hvert fald hvad jeg tænker..  Spring på.. 

Anmeld

7. maj 2011

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Tro mig hun vil aldrig forstå det og vil begynde "ej, du kender ham jo ikke. Og han er da gammel, osv osv osv."
Og på en eller anden måde er jeg også flov over det. Syntes det lidt pinligt at blive forelsket i Niecens pædagog

For det første synes jeg slet ikke 8 år er stor aldersforeskel !

For det anede er der intet pinligt i det i mine øjne .. kan slet ikke se problemet.. i er jo ikke i familie eller noget, hhan arbejder bare hvor din søsters barn går i børnehave .. det bliver hun jo heller ikke ved med for evigt.. kan ikke se hvad din søsters problem er

Men håber du finder ud af det

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Tro mig hun vil aldrig forstå det og vil begynde "ej, du kender ham jo ikke. Og han er da gammel, osv osv osv."
Og på en eller anden måde er jeg også flov over det. Syntes det lidt pinligt at blive forelsket i Niecens pædagog

Det med alder siger ikk alt- jeg er selv til ældre mænd. altså 10-15 år ældre end mig selv.
Og at der er din niecens pædagog er da bare en tilfældighed. Han ku lige så godt ha arbejdet i fakta hvor fx din storesøster handlede..

Anmeld

7. maj 2011

N&J

LouiseVous skriver:

Det med alder siger ikk alt- jeg er selv til ældre mænd. altså 10-15 år ældre end mig selv.
Og at der er din niecens pædagog er da bare en tilfældighed. Han ku lige så godt ha arbejdet i fakta hvor fx din storesøster handlede..

ja den hopper jeg med på Louise, klogt sagt..  

Anmeld

7. maj 2011

MichellaMalou

jeg siger det samme som de andre, 

det er jo helt ligemeget hvad han arbejder med jo,, det gøre da ingen forskel og hvis man bliver glade for hinanden tænker man jo slet ikke over alderen,,

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg følger jeres råd de damer.

Nu er spørgsmålet så bare: HVORDAN GØR JEG?!?!
Jeg skal snart ha en lille baby i hverdagen og kan  derefter ikke hente min niece i SFOen. Så der er et godt stykke tid hvor jeg ikke skal se ham. Måske har jeg mere mod til at "lægge lidt mere and på ham" så.
- Hvad syntes i? Hvordan skal jeg begynde? Skal jeg flirte? Hvad skal jeg skrive?!?!?!?!?

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

MichellaMalou skriver:

jeg siger det samme som de andre, 

det er jo helt ligemeget hvad han arbejder med jo,, det gøre da ingen forskel og hvis man bliver glade for hinanden tænker man jo slet ikke over alderen,,

Det rigtig det med alderen. Jeg har bare aldrig rigtig hørt en mening om det fra min søster, bror, mor og far. Jeg ved slet ikke hvordan de vil forholde sig det dette

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Du har bare så meget ret!!!

Anmeld

8. maj 2011

Isabella_mor

Mileva skriver:

Ta springet? Din søster skal vel ikke styre din kærlighed? What if hes the one?

i do agree indeed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.