forelsket i min nieces pædagog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.067 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer alle sammen.

Jeg er en 18 årig pige som er 40 uger henne. JEG ER FORELSKET I MIN NIECES PÆDAGOG, som er 8 år ældre end mig. Jeg er meget genert og ville ALDRIG ture at lægge and på ham eller gøre noget for at vise mine følelser. Især ikke når jeg henter min niece i SFO'en mange gange om ugen. Han tilføjede mig på FB, men jeg måtte ikke godkende ham for min søster syntes virkelig ikke det var iorden at være venner med en på FB som arbejdede i hendes datters SFO. Hun vil ikke ha at han kan læse om Hendes datters familie osv osv.
Jeg er virkelig forelsket i ham. Han giver mig krilder i maven og jeg har drømt om ham en del gange. SÅ TØSSER:

WHAT TO DO???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Benjamins'mor

Hmm... Den er ski svær. Men jeg havde været ligeglad og gjort det alligevel.

Men, det er jo bare mig.

Anmeld

7. maj 2011

Worldwide

Ta springet? Din søster skal vel ikke styre din kærlighed? What if hes the one?

Anmeld

7. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej med jer alle sammen.

Jeg er en 18 årig pige som er 40 uger henne. JEG ER FORELSKET I MIN NIECES PÆDAGOG, som er 8 år ældre end mig. Jeg er meget genert og ville ALDRIG ture at lægge and på ham eller gøre noget for at vise mine følelser. Især ikke når jeg henter min niece i SFO'en mange gange om ugen. Han tilføjede mig på FB, men jeg måtte ikke godkende ham for min søster syntes virkelig ikke det var iorden at være venner med en på FB som arbejdede i hendes datters SFO. Hun vil ikke ha at han kan læse om Hendes datters familie osv osv.
Jeg er virkelig forelsket i ham. Han giver mig krilder i maven og jeg har drømt om ham en del gange. SÅ TØSSER:

WHAT TO DO???

Tilføj ham på FB! Gør det Tænk hvis han bliver din livsledsager!

Anmeld

7. maj 2011

Tvillingemor80

Hvad med at tage en snak med din søster om dine føelser og fortælle at du godt kunne tænke dig at finde ud af om der er nogle føelser fra hans side af også .. Og så godkende ham på FB, og så tage det stille og roligt og derigennem lærer ham at kende .. ?

Anmeld

7. maj 2011

N&J

Som jeg skrev derinde ville jeg springe på, regner med at du er singel og hvis han viser interesse, så hvorfor ikke.. 

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er bare bange for at tage initiativ til at skrive til ham på FB Osv. Jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive eller hvad jeg skal skrive. Og hvordan skal man reagere når man er nede og hente niecen og man ser ham og snakker med ham osv. DET HELE ER BARE SÅÅDAN ET KÆMPE ROD! (Er venner med ham alligevel. Hun har ikke opdaget det endnu!!)

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

amandamh skriver:

Hvad med at tage en snak med din søster om dine føelser og fortælle at du godt kunne tænke dig at finde ud af om der er nogle føelser fra hans side af også .. Og så godkende ham på FB, og så tage det stille og roligt og derigennem lærer ham at kende .. ?

Tro mig hun vil aldrig forstå det og vil begynde "ej, du kender ham jo ikke. Og han er da gammel, osv osv osv."
Og på en eller anden måde er jeg også flov over det. Syntes det lidt pinligt at blive forelsket i Niecens pædagog

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Som jeg skrev derinde ville jeg springe på, regner med at du er singel og hvis han viser interesse, så hvorfor ikke.. 

Er singel ja. Og hmm. Ved ikke om han viser interesse, men han er da ihvertfald altid sød og charmerende..... Og han har da  tilføjet mig på FB???

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Jeg er bare bange for at tage initiativ til at skrive til ham på FB Osv. Jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive eller hvad jeg skal skrive. Og hvordan skal man reagere når man er nede og hente niecen og man ser ham og snakker med ham osv. DET HELE ER BARE SÅÅDAN ET KÆMPE ROD! (Er venner med ham alligevel. Hun har ikke opdaget det endnu!!)

Forbliv venner med ham på fb, og tag den derfra. Se om han 'synes godt' om det du opdatere med, på den måde kan du lure lidt om der er interesse.
Tanken om det hele er pinlig, men så snart snakken begynder og tingene udvikler sig- hvis de gør det- så er der ingen ko på isen Så kommer det helt naturligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.