Sommerferie?? hvad og hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

N&J

Vi skal på Samsø festival, og så et smut hen til mine forældres sommerhus ved Bork havn, så skal vi også i legoland.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

De3Guldklumper

vi skal en uge sydpå her i juni sammen med svigerfamilien. Og så holder vi senere 3 uger bare os 4 herhjemme.. Vi skal ud med vores campingvogn men har ikke helt besluttet om ferien skal holdes herhjemme eller om vi slæber vognen sydpå igen i år

Anmeld

7. maj 2011

bagger26

Vi skal være hjemme i 14 dage og udforske haven hehe.. Og så har vi lånt en campingvogn og skal en uge til Billund camping, glæder mig elsker camping og tror ungerne vil elske det endnu mere..

Anmeld

7. maj 2011

Lise

Vi er igang med tilbygning til vores hus, som tager al tid og alle penge, så sommerferien går til Aalborg (vi bor i storKbh) hjem til mine forældre i en uge - men kun mig og drengene (hhv. 4 år og 1 år plus lidt), og så bliver daddy hjemme og knokler hus

Og hvad skal vi så? Ved det ikke, men mon ikke vi skal i zoo, på stranden måske, Fårup sommerland, i baghaven...

Sidste år brugte vi alle vores penge på bryllup, så vores sommerferie efterfølgende bestod af en uges camping i mine forældres gamle vogn - vi var en tur på Lolland, hvor vi naturligvis besøgte Knuthenborg safaripark, et par dage ved Svendborg og et par dage et sted i midtjylland, hvor vi bl.a. var i Legoland i øsepøseregnvejr. Det var både mandens og min campingdebut, og måske gør vi det igen engang hvis vi er på røven

Jeg ville helst en uge i sommerhus på f.eks. Bornholm og bare slappe af. Gider af forskellige grunde ikke tage sydpå med små børn, og jeg kan bedre lide sommerhus end camping.

Manden og jeg tager desuden i år til Skanderborg festival mens drengene camperer med deres bedsteforældre, og til oktober tager vi en weekend til Paris på kærestetur.

Anmeld

7. maj 2011

Tvebakken

Vi tager 12 dage ca til Østrig, hvor vi bytter hus med en Østrigsk familie.

Glæder os helt vildt.

Og vi kører i øvrigt dertil. Fed ferieform - og billig...

Anmeld

7. maj 2011

Filuca

Kæresten og jeg tager til Kreta i morgen Glææææder mig til en uge med sol og hygge

Anmeld

7. maj 2011

MichellaMalou

her går turen til kører selv ferie til Itailen med sivgerforældrene og min skønne forlovet glæder mig utrolig da vi køber vores forlovelses ringe dernede os 

Anmeld

8. maj 2011

Carina1977

lollandpigen skriver:

Hej Piger....

Kunne godt tænke mig at høre hvor jeres sommerferie går hen i årm hvor skal i bo, Hvad skal i bo i?? Og hvis I skal være derhjemme hvad skal I så evt bruge tiden med??

grunden til jeg spørger er fordi kæresten og jeg sad i går og overvejde om hvad vi skulle bruge vores somemrferie på.... Det kunne være hyggeligt "bare " at være herhjemme i Danmark men tage rundt og se forskellige ting, mangler dog bare lidt inspiration til havd der er spændende med børn... Vi har 3 børn på 10 måneder, 3 år og 9 år......

Vi ville også gerne lidt væk fra Danmark men kan ikke finde ud af hvor vi ville tage hen....

Kom frisk med jeres planer og gode ideer....

og rigtigt god sommer lørdag derude.....  

Hvis i gerne vil lidt ud af Danmark, så er der et sted i Tyskland der hedder weissenhauser strand....det er et ferieområde med feriehotel. Hvis man er så uheldig at de ikke har ledig pladser i sommerperioden, så er der en udemærket campingplads lige ved siden af. Efter hvad jeg husker, er der hyggeligt. De har desuden et kæmpe badeland.

Det var i hvert fald lige et forslag jeg kunne komme på

Herhjemme er der desværre ikke råd til udlandsrejser, så det bliver til 3 overnatninger på en campingplads og så ellers nogle små-udflugter rundt omkring....bl.a. jyllands minizoo, tivoli friheden, skovture, cykelture osv.

I starten af september, tager vi desuden 1 uge i sommerhus. Vi har fået fat i et billigt et med spabad for kun 1400 kr. inkl. forbrug for 1 uge....det er ret så billigt

og så har Mark jo heller ikke noget imod at få 1 uge fri fra skole

Anmeld

12. maj 2011

nannanadja

Vi skal til disney land paris i 4 skønne dage, det blir bare så vildt og glæder mig nøsten mere end ungerne   det blir en stor fest vi tar afsted i næste måned lige før sommerferien går igang, med der er nok en million mennesker alligevel.

Men at bo i disney land og se minnie og de andre opvejer nok køen og med vip pas så går det hele nok.

Anmeld

12. maj 2011

Myturn

PinkLadybug skriver:

Her går turen til London med forældrene, jeg har længe været vild med tanken om at komme på det berømte voks museum der..Og så står den nok også på SHOPPING! og en masse andre ting..

Men glæder mig til 6 dage i london!(også selvom det er med "de gamle")

Elsker London og især shopping derovre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.