Sommerferie?? hvad og hvor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.962 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

lollandpigen

Hej Piger....

Kunne godt tænke mig at høre hvor jeres sommerferie går hen i årm hvor skal i bo, Hvad skal i bo i?? Og hvis I skal være derhjemme hvad skal I så evt bruge tiden med??

grunden til jeg spørger er fordi kæresten og jeg sad i går og overvejde om hvad vi skulle bruge vores somemrferie på.... Det kunne være hyggeligt "bare " at være herhjemme i Danmark men tage rundt og se forskellige ting, mangler dog bare lidt inspiration til havd der er spændende med børn... Vi har 3 børn på 10 måneder, 3 år og 9 år......

Vi ville også gerne lidt væk fra Danmark men kan ikke finde ud af hvor vi ville tage hen....

Kom frisk med jeres planer og gode ideer....

og rigtigt god sommer lørdag derude.....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

MetteDN

Jeg er termin her den 29.maj så vi havde egentlig bestemt vi intet skulle, bare hygge med bebs

Men nu har vi så bestemt at v tager en uge i sommerhus i Trend, og så får en masse forskellige oplevelser der

Anmeld

7. maj 2011

lollandpigen

MetteDN skriver:

Jeg er termin her den 29.maj så vi havde egentlig bestemt vi intet skulle, bare hygge med bebs

Men nu har vi så bestemt at v tager en uge i sommerhus i Trend, og så får en masse forskellige oplevelser der

Lyde rogså hyggeligt... Spørger nok dumt men hvor ligger Trend?? Er ikke så stærk i geografi...

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

lollandpigen skriver:

Hej Piger....

Kunne godt tænke mig at høre hvor jeres sommerferie går hen i årm hvor skal i bo, Hvad skal i bo i?? Og hvis I skal være derhjemme hvad skal I så evt bruge tiden med??

grunden til jeg spørger er fordi kæresten og jeg sad i går og overvejde om hvad vi skulle bruge vores somemrferie på.... Det kunne være hyggeligt "bare " at være herhjemme i Danmark men tage rundt og se forskellige ting, mangler dog bare lidt inspiration til havd der er spændende med børn... Vi har 3 børn på 10 måneder, 3 år og 9 år......

Vi ville også gerne lidt væk fra Danmark men kan ikke finde ud af hvor vi ville tage hen....

Kom frisk med jeres planer og gode ideer....

og rigtigt god sommer lørdag derude.....  

I sommerferien skulle vi have været i sommerhus.. Da jeg er fuldstids sygemeldt, har vi aflyst det... Det er ikke fedt at tage i sommerhus og så bare ligge i sengen der også... 

Så det bliver hjemme med masser af hygge... 

Vi tager i stedet i sommerhus til Oktober... 

Anmeld

7. maj 2011

lollandpigen

MoarJ skriver:

I sommerferien skulle vi have været i sommerhus.. Da jeg er fuldstids sygemeldt, har vi aflyst det... Det er ikke fedt at tage i sommerhus og så bare ligge i sengen der også... 

Så det bliver hjemme med masser af hygge... 

Vi tager i stedet i sommerhus til Oktober... 

Kan jeg godt forstå så er det nemmere at være derhjemme og tage dagen som den komme rog se hvad man har af overskud hver dag....

Kan også godt lide bare at hygge derhjemme med børnene....

Anmeld

7. maj 2011

Mira0911

lollandpigen skriver:

Kan jeg godt forstå så er det nemmere at være derhjemme og tage dagen som den komme rog se hvad man har af overskud hver dag....

Kan også godt lide bare at hygge derhjemme med børnene....

Nemlig... Vi er så heldig at bo meget tæt på en skov.. Vores datter elsker at være i skoven og snuse rundt og lege... Så en del dage får vi også med det... 

Anmeld

7. maj 2011

MetteDN

lollandpigen skriver:

Lyde rogså hyggeligt... Spørger nok dumt men hvor ligger Trend?? Er ikke så stærk i geografi...

Det ligger tæt på Løgstør ? Jeg ville altså heller ikke vide hvor det lå, hvis ikke jeg havde været der

Anmeld

7. maj 2011

PinkLadybug

Her går turen til London med forældrene, jeg har længe været vild med tanken om at komme på det berømte voks museum der..Og så står den nok også på SHOPPING! og en masse andre ting..

Men glæder mig til 6 dage i london!(også selvom det er med "de gamle")

Anmeld

7. maj 2011

Vivian67

Hvis I vil holde ferie i Danmark kan jeg da anbefale af I lejer vores sommerhus. Det ligger i Vestjylland har plads til 8 personer og har indendørsswimmingpool. Der er mange muligheder for udflugter der fra, Legoland, Løveparken, Århus, Vesterhavet, Tyskland osv. Du kan se huset på www.sommerferie.nu/865.

Og hvis I vil til udlandet har vi en ferielejlighed i Bulgarien til 6 personer. Den ligger lige ned til Sortehavet og i et Resort med masser af swimmingpools, legeplads, minigolf osv. Denne lejlighed kan du se på www.sommerferie.nu/4466.

Anmeld

7. maj 2011

lollandpigen

Vivian67 skriver:

Hvis I vil holde ferie i Danmark kan jeg da anbefale af I lejer vores sommerhus. Det ligger i Vestjylland har plads til 8 personer og har indendørsswimmingpool. Der er mange muligheder for udflugter der fra, Legoland, Løveparken, Århus, Vesterhavet, Tyskland osv. Du kan se huset på www.sommerferie.nu/865.

Og hvis I vil til udlandet har vi en ferielejlighed i Bulgarien til 6 personer. Den ligger lige ned til Sortehavet og i et Resort med masser af swimmingpools, legeplads, minigolf osv. Denne lejlighed kan du se på www.sommerferie.nu/4466.

Hold da op en lækker ferie lejlighed i har i Bulgarien... Har aldrig rigtigt være ti udlandet men kunne super godt tænke mig det....

Hvor langt er der derned til hvis man vælger at køre selv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.