Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lollandpigen skriver: Hold da op en lækker ferie lejlighed i har i Bulgarien... Har aldrig rigtigt være ti udlandet men kunne super godt tænke mig det.... Hvor langt er der derned til hvis man vælger at køre selv??
Hold da op en lækker ferie lejlighed i har i Bulgarien... Har aldrig rigtigt være ti udlandet men kunne super godt tænke mig det....
Hvor langt er der derned til hvis man vælger at køre selv??
Vi har ikke prøvet at kører der ned, men jeg tror der omkring 2500 km hver vej. Vi plejer at være heldige at finde flybilletter til mellem 1500-1800 kr. pr. person og jeg orker ikke rigtig at kører så langt.
sarahb skriver: Vi skal 1 uge til Egypten og bo på et super lækkert hotel. Vi har været der 4-5 gange før uden børn og nu er det første gang med børn, men det er vi ikke nervøse for for det er SÅ børnevenligt og lækkert. Så vi glæder os vildt!
Vi skal 1 uge til Egypten og bo på et super lækkert hotel. Vi har været der 4-5 gange før uden børn og nu er det første gang med børn, men det er vi ikke nervøse for for det er SÅ børnevenligt og lækkert. Så vi glæder os vildt!
We looooove Egypten hvor bor I henne?
vi skal en uge til Ebeltoft strand camping hvor vi skal bo i camping hytte
K&S skriver: We looooove Egypten hvor bor I henne?
sarahb skriver: Sharm ... Alle gange har vi boet på matitim det gamle møvenpick golf resort .. I år på maritim pennesula...
Sharm ... Alle gange har vi boet på matitim det gamle møvenpick golf resort .. I år på maritim pennesula...
Vi har kun været afsted 1 gang, men drømmer om at komme afsted igen...! Vi boede på Hilton Sharks Bay, det var helt fantastisk vi er helt sikkert blevet tilhængere af all-inclusive
lollandpigen skriver: Hej Piger.... Kunne godt tænke mig at høre hvor jeres sommerferie går hen i årm hvor skal i bo, Hvad skal i bo i?? Og hvis I skal være derhjemme hvad skal I så evt bruge tiden med?? grunden til jeg spørger er fordi kæresten og jeg sad i går og overvejde om hvad vi skulle bruge vores somemrferie på.... Det kunne være hyggeligt "bare " at være herhjemme i Danmark men tage rundt og se forskellige ting, mangler dog bare lidt inspiration til havd der er spændende med børn... Vi har 3 børn på 10 måneder, 3 år og 9 år...... Vi ville også gerne lidt væk fra Danmark men kan ikke finde ud af hvor vi ville tage hen.... Kom frisk med jeres planer og gode ideer.... og rigtigt god sommer lørdag derude.....
Hej Piger....
Kunne godt tænke mig at høre hvor jeres sommerferie går hen i årm hvor skal i bo, Hvad skal i bo i?? Og hvis I skal være derhjemme hvad skal I så evt bruge tiden med??
grunden til jeg spørger er fordi kæresten og jeg sad i går og overvejde om hvad vi skulle bruge vores somemrferie på.... Det kunne være hyggeligt "bare " at være herhjemme i Danmark men tage rundt og se forskellige ting, mangler dog bare lidt inspiration til havd der er spændende med børn... Vi har 3 børn på 10 måneder, 3 år og 9 år......
Vi ville også gerne lidt væk fra Danmark men kan ikke finde ud af hvor vi ville tage hen....
Kom frisk med jeres planer og gode ideer....
og rigtigt god sommer lørdag derude.....
K&S skriver: Vi har kun været afsted 1 gang, men drømmer om at komme afsted igen...! Vi boede på Hilton Sharks Bay, det var helt fantastisk vi er helt sikkert blevet tilhængere af all-inclusive
sarahb skriver: vi havde også nogle venner der boede på hilton som vi besøgte, men vi er helt sikkert mere til maritime.. SÅ VILDT.. Specielt maritime Golf, virkelig luksus. men i år fik vi et fantastisk tilbud på søster hotellet pennesula, som vi ikke kunne sige nej til. Så det prøver vi, vi har været der lige da det blev bygget for at se det og afprøve deres pools og det var Super.
vi havde også nogle venner der boede på hilton som vi besøgte, men vi er helt sikkert mere til maritime.. SÅ VILDT.. Specielt maritime Golf, virkelig luksus. men i år fik vi et fantastisk tilbud på søster hotellet pennesula, som vi ikke kunne sige nej til. Så det prøver vi, vi har været der lige da det blev bygget for at se det og afprøve deres pools og det var Super.
Vi har jo kun prøvet Hilton (efter anbefaling), så jeg kan ikke sammenligne, men uanset hvad er der bare skønt...!
K&S skriver: Vi har jo kun prøvet Hilton (efter anbefaling), så jeg kan ikke sammenligne, men uanset hvad er der bare skønt...!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128