Vi er igang med tilbygning til vores hus, som tager al tid og alle penge, så sommerferien går til Aalborg (vi bor i storKbh) hjem til mine forældre i en uge - men kun mig og drengene (hhv. 4 år og 1 år plus lidt), og så bliver daddy hjemme og knokler hus 
Og hvad skal vi så? Ved det ikke, men mon ikke vi skal i zoo, på stranden måske, Fårup sommerland, i baghaven...
Sidste år brugte vi alle vores penge på bryllup, så vores sommerferie efterfølgende bestod af en uges camping i mine forældres gamle vogn - vi var en tur på Lolland, hvor vi naturligvis besøgte Knuthenborg safaripark, et par dage ved Svendborg og et par dage et sted i midtjylland, hvor vi bl.a. var i Legoland i øsepøseregnvejr. Det var både mandens og min campingdebut, og måske gør vi det igen engang hvis vi er på røven 
Jeg ville helst en uge i sommerhus på f.eks. Bornholm og bare slappe af. Gider af forskellige grunde ikke tage sydpå med små børn, og jeg kan bedre lide sommerhus end camping.
Manden og jeg tager desuden i år til Skanderborg festival mens drengene camperer med deres bedsteforældre, og til oktober tager vi en weekend til Paris på kærestetur.
Anmeld