Ja, men håb du på en første gang og så få tvillingerne som barn nr 2 og 3, for jeg er sikker på, at erfraringen fra et barn vil være guld værd, når der pudselig kommer to (det var ihvertfald det jeg håbede for mig selv).
Men kan se du er 19, så i har da mange år endnu til, at få dine tvillinger 
Vil helt bestemt foretrække at få dem første gang. Kender mange der har en ældre søskende. Det er altså hårdt. Sådanne to babyer tager næsten alt ens tid. Så udover babystress, så har man også dårlig samvittighed overfor den større.
Ang. at have erfaringer med babyer før. At få tvillinger gør, at man bliver meget "handlingsorienteret". Personligt har jeg aldrig været usikker særlig længe af gangen. Nok fordi, at jeg har været konsekvent og en sikker mor. Man har simpelthen ikke tid til at være andet
Sådan tænker jeg.
Der er selvfølgelig fordele og ulemper ved at få dem først. Man får jo aldrig lov at opleve en mor/barn symbiose, hvis man får tvillinger først.
Forresten, så er der altså ikke stor sandsynlighed for at få tvillinger, når man har tveæggede i lige linie. Den er større end hos andre, men de fleste får dog singletons 
Anmeld