hvem får tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

mn

Eva. skriver:

Nej og ved heller ikke om det gælder alle...det er jo også forskelligt hvor længe kvinder er i stand til at få børn.. men google er din ven, tror jeg..

synes bare ikke rigtigt jeg kunne finde noget men mange tak for hjælpen, så lærte jeg også noget nyt i dag, som jeg har undret mig over meget længe :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Kofoed.

Jeg fylder 21 d 6 august og har termin den 18 september, så jeg når forhåbenlig, at blive 21 inden tøserne kommer.

Mine er "øko". Jeg har en "genfejl" som gør, at jeg afgiver 2 æg engang imellem, vi ved ikke om det er hver måned, hver 2. eller hvordan og hvorledes. Denne genfejl er arvelig, så mine tøser kan også få den, drenge kan også videre give fejlen til deres piger, så alle mine børn og børnebørn har meget høj "risiko" for tveæggende tvillinger.

Men der er mange grunde til tvillinger, her kan du læse lidt selv om det

http://www.flerlinger.info/sider/graviditet/undfangelse/hvem_faar_tvillinger.htm

Anmeld

7. maj 2011

mn

Kofoed33 skriver:

Jeg fylder 21 d 6 august og har termin den 18 september, så jeg når forhåbenlig, at blive 21 inden tøserne kommer.

Mine er "øko". Jeg har en "genfejl" som gør, at jeg afgiver 2 æg engang imellem, vi ved ikke om det er hver måned, hver 2. eller hvordan og hvorledes. Denne genfejl er arvelig, så mine tøser kan også få den, drenge kan også videre give fejlen til deres piger, så alle mine børn og børnebørn har meget høj "risiko" for tveæggende tvillinger.

Men der er mange grunde til tvillinger, her kan du læse lidt selv om det

http://www.flerlinger.info/sider/graviditet/undfangelse/hvem_faar_tvillinger.htm

tak for hjemmesiden, kan se jeg nok ikke skal regne med tvillinger, den eneste jeg går under pt. er at både kæresten og jeg har tvillinger i familien, men er kun 160 høj og har ikke et særligt højt BMI og skulle ikke mene jeg er særlig gammel, øv

Anmeld

7. maj 2011

Kofoed.

metteswn skriver:

tak for hjemmesiden, kan se jeg nok ikke skal regne med tvillinger, den eneste jeg går under pt. er at både kæresten og jeg har tvillinger i familien, men er kun 160 høj og har ikke et særligt højt BMI og skulle ikke mene jeg er særlig gammel, øv

Er det tveæggende eller enæggende?

Anmeld

7. maj 2011

twinboys

metteswn skriver:

hvor pragtfuld at få dobbelt lykke

Nemlig...

Anmeld

7. maj 2011

mn

Kofoed33 skriver:

Er det tveæggende eller enæggende?

det er tveæggede, altså dreng, pige tvillinger.

Anmeld

7. maj 2011

Kofoed.

metteswn skriver:

det er tveæggede, altså dreng, pige tvillinger.

De kan altså godt være tveæggende og af samme køn det er mine

Din kæreste baggrund er ligegyldig, når det angår om i for tvilling, der er det dig der betyder noget.

Min farfar var tveæggende tvilling og det er fra hans mor genfejlen er kommet til mig.

Er du direkte slægning af en tveæggende tvilling? For så er risikoen altså høj og det eneste måde at finde ud af det på, er at blive gravid

Anmeld

7. maj 2011

mn

Kofoed33 skriver:

De kan altså godt være tveæggende og af samme køn det er mine

Din kæreste baggrund er ligegyldig, når det angår om i for tvilling, der er det dig der betyder noget.

Min farfar var tveæggende tvilling og det er fra hans mor genfejlen er kommet til mig.

Er du direkte slægning af en tveæggende tvilling? For så er risikoen altså høj og det eneste måde at finde ud af det på, er at blive gravid

det er min fætter og kusine, så det er min moster der har født dem. er det direkte? okay det vidste jeg så ikke at de også kunne være samme køn

Anmeld

7. maj 2011

Isabella_mor

underligt og paradoksalt på en eller anden mystifystisk måde det med at jo ældre en kvinde bliver jo større er chancen for at få tvillinger (hvis vi ikke tæler om opsætning og hjælp, men på naturlig vis) men så er der også den der med at jo ældre kvinden bliver jo sværer er det at blive gravid.. (gennemsnitligt) 

Anmeld

7. maj 2011

Kofoed.

metteswn skriver:

det er min fætter og kusine, så det er min moster der har født dem. er det direkte? okay det vidste jeg så ikke at de også kunne være samme køn

Den nemmeste måde og kende forskel på enæggende og tveæggende er om de ligner hinanden, enæggende ligner altid hinanden.

Var din moster i behandling, for så tæller de desværre ikke med, men var det "øko" unger, så er sandsynligheden for dig større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.