Nu er den der vidst :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Carl-Emil's mor

Blyb skriver:

Sådanne situationer vil der næsten altid være.. I min omgangskreds har jeg været den "udsatte". Mine vendinder har fået babyer i flæng, mens jeg måtte miste 3 gange, inden lykkens gang indtraf. Man lærer at leve med det, selvom det altid er en hård kamel at sluge, når endnu en veninde kommer for fortæller at hun nu også er gravid.

Du skal nyde dit, men selvfølgelig vise en smule hensyn til din veninde ved ikke at gå og tale om det uafbrudt.. Bare et lille fif

nu havde vi så "heldigvis" kun prøvet sidden november, men fra november og til nu er der 4 der har født og 6 der er blevet gravide så jeg syntes bare det var en anelse unfair, men sådan er det jo

Og nej er netop det med ikke at gå og snakke om det konstant, pt er der kun 1 der ved at testene igår var positivt af de folk vi kender (også selvfølgelig jer herinde men det er jo noget andet &nbsp men må da ærligt sige at jeg frygter at fortælle hende det fordi jeg ved hvor hårdt det selv er.. Men kender hende og ved at hun vil være ovenud lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

sweet

Elmer&Amy skriver:

Tre test igår,alle positive, det betyder vidst at det ENDELIG er vores tur til at få en lille spir  Verdens bedste fødselsdagsgave da terminen ca bør være 10 januar plus/minus...

Det er jo bare det bedste der kunne ske, så lille skønne spir vær nu sød at bliv derinde

til jer der har mig på face, så venligst ikke skriv det derinde, fordi det er tysh tysh for er jo nok kun 2+4 idag, måtte bare ud med det til nogen

tillykke

Anmeld

7. maj 2011

Carl-Emil's mor

sweet skriver:

tillykke

tusind tak

Anmeld

8. maj 2011

CmarianN

Elmer&Amy skriver:

Tre test igår,alle positive, det betyder vidst at det ENDELIG er vores tur til at få en lille spir  Verdens bedste fødselsdagsgave da terminen ca bør være 10 januar plus/minus...

Det er jo bare det bedste der kunne ske, så lille skønne spir vær nu sød at bliv derinde

til jer der har mig på face, så venligst ikke skriv det derinde, fordi det er tysh tysh for er jo nok kun 2+4 idag, måtte bare ud med det til nogen

Sundhedsstyrelsens terminsberenger er helt fantastisk 

Og tillykke for fan' 

Hvor er jeg bare misundelig 

Pøj pøj med alt  

Anmeld

8. maj 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Sundhedsstyrelsens terminsberenger er helt fantastisk 

Og tillykke for fan' 

Hvor er jeg bare misundelig 

Pøj pøj med alt  

tuuuusind tak  Det er simpelthen så vildt og uvirkeligt det hele

Håber og  for det snart er din tur

Anmeld

8. maj 2011

SaraLM

Tillykke :-)

Anmeld

8. maj 2011

Carl-Emil's mor

SaraLM skriver:

Tillykke :-)

Tusind tak  Det er jo bare det vildeste  Hvornår har du termin??

Anmeld

8. maj 2011

SaraLM

Elmer&Amy skriver:

Tusind tak  Det er jo bare det vildeste  Hvornår har du termin??

Hvis alt går vel, fingers crossed, 15. Januar!
Så det er jo lige efter dig!

Anmeld

8. maj 2011

Carl-Emil's mor

SaraLM skriver:

Hvis alt går vel, fingers crossed, 15. Januar!
Så det er jo lige efter dig!

Iiiiih hvor er det altså spændende

Anmeld

8. maj 2011

SaraLM

Elmer&Amy skriver:

Iiiiih hvor er det altså spændende

JA!!! Åh det er bare så uvirkeligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.