Blyb skriver:
Sådanne situationer vil der næsten altid være.. I min omgangskreds har jeg været den "udsatte". Mine vendinder har fået babyer i flæng, mens jeg måtte miste 3 gange, inden lykkens gang indtraf. Man lærer at leve med det, selvom det altid er en hård kamel at sluge, når endnu en veninde kommer for fortæller at hun nu også er gravid.
Du skal nyde dit, men selvfølgelig vise en smule hensyn til din veninde ved ikke at gå og tale om det uafbrudt.. Bare et lille fif 
nu havde vi så "heldigvis" kun prøvet sidden november, men fra november og til nu er der 4 der har født og 6 der er blevet gravide så jeg syntes bare det var en anelse unfair, men sådan er det jo 
Og nej er netop det med ikke at gå og snakke om det konstant, pt er der kun 1 der ved at testene igår var positivt af de folk vi kender (også selvfølgelig jer herinde men det er jo noget andet

men må da ærligt sige at jeg frygter at fortælle hende det fordi jeg ved hvor hårdt det selv er.. Men kender hende og ved at hun vil være ovenud lykkelig 
Anmeld