Nu er den der vidst :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

sarahb

du tæller bare uger frem fra den 4 april og din forventede termin er så 10 januar 2012

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Carl-Emil's mor

sarahb skriver:

du tæller bare uger frem fra den 4 april og din forventede termin er så 10 januar 2012

den er jeg heller ikke i tvivl om derfor jeg nævnte det med fødselsdag da jeg selv har den

Anmeld

7. maj 2011

Blyb

Stort stort tillykke med de flotte positive tests

Anmeld

7. maj 2011

Carl-Emil's mor

Blyb skriver:

Stort stort tillykke med de flotte positive tests

Tusind tak  var godt nok nået overvældende endelig at teste positivt men er jo simpelthen så fantastisk

Anmeld

7. maj 2011

baby012

STORT tillykke med det hele, tror også du er lidt længere henne end 2+4 mener ikke man kan teste posetivt før 4.uge ''

uanset hvad, så kan vi følges ad, tror du er ca. ligeså langt henne som jeg er . hehe 

Anmeld

7. maj 2011

Miia90

Stort tillykke

Anmeld

7. maj 2011

Blyb

Elmer&Amy skriver:

Tusind tak  var godt nok nået overvældende endelig at teste positivt men er jo simpelthen så fantastisk

Ja det er en helt helt særlig følelse. Jeg husker det kun alt for godt Du går en helt fantastisk tid i møde...

Anmeld

7. maj 2011

Carl-Emil's mor

Miia90 skriver:

Stort tillykke

tusind tak

Anmeld

7. maj 2011

Carl-Emil's mor

Blyb skriver:

Ja det er en helt helt særlig følelse. Jeg husker det kun alt for godt Du går en helt fantastisk tid i møde...

Det er jeg også helt sikker på  har dog lige fået følelsen af skyld da en veninde har prøvet i 7 år nu uden held  men tanken om en spir i maven er for vild

Anmeld

7. maj 2011

Blyb

Elmer&Amy skriver:

Det er jeg også helt sikker på  har dog lige fået følelsen af skyld da en veninde har prøvet i 7 år nu uden held  men tanken om en spir i maven er for vild

Sådanne situationer vil der næsten altid være.. I min omgangskreds har jeg været den "udsatte". Mine vendinder har fået babyer i flæng, mens jeg måtte miste 3 gange, inden lykkens gang indtraf. Man lærer at leve med det, selvom det altid er en hård kamel at sluge, når endnu en veninde kommer for fortæller at hun nu også er gravid.

Du skal nyde dit, men selvfølgelig vise en smule hensyn til din veninde ved ikke at gå og tale om det uafbrudt.. Bare et lille fif

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.