Det har jeg prøvet, jeg stod alene med en nyfødt og en dreng der på det tidspunkt var 23 mdr.
Man klare det fordi det skal man, og det kommer først til at gå rigtig godt, når man erkender at man bare ikke har mere end to hænder.
Mine bedste råd må derfor være:
Indrag den store så meget som du overhovedet kan
nå alt hvad du kan når den lille sover og den store er i institution, også at forberede aftensmad, så du kan bruge tid på at være sammen med ungerne når den store kommer hjem
Gem opvask og tøjvask osv. til de sover om aftenen
og sidst men ikke mindst, slap af, børnene kan mærke hvis du stresser og bliver urolige med det samme, der er ikke noget værre end at stå alene med to unger der synkron skriger, men så må du vurdere hvem der har det mest preserende behov og tage dig af det først.
Engang imellem vil du komme til at tænke "hvad har jeg dog gjort" men slå koldt vand i blodet og hold ud, det er kun det første halve år der er rigtig hårdt, så lærer de at bøje lidt af for hinanden og du vil få lidt mere tid til dig selv.
Du er velkommen til at skrive en pb til den tid, hvis det hele bare koger over en dag.
Jeg har aldrig fortrudt at jeg fik dem så tæt på hinanden, det er tæske hårdt i starten, men det er det bestemt også hvis den store havde været et år ældre, det er vi igang med at komme igennem nu.
Krydser for dig, tro på du kan, du er den allerbedste mor til dine børn, og trøst dig med at ingen børn er døde af lidt gråd.
Det værste er ikke alt det praktiske, mere at man indimellem må vælge imellem dem, hvem man lige skal tage sig af, men del for så vidt sol og vind lige, så kan ingen forlange mere 
fra en der ved præcis hvordan det er, og elsker det