Lisbeth85 skriver:
Jeg blev forladt i 7. måned, men er kommet stærkt igen. Jeg ventede dog mit første barn, og ja, det var da hårdt, så tror også du får en del at se til med to små. Men DU kan godt! Og husk endelig at bruge dit netværk, så du bliver en mor med overskud også. Jeg har ikke kunnet klare det uden min familie, som jeg flyttede tæt på igen (til stor ærgelse for bio. far, men nu havde han sagt A, så jeg sagde B, og gjorde hvad jeg havde brug for
)
- Husk at du ikke er alene. Er faren inde over? Så kan han jo aflaste ind imellem? 
Mange tak for svar ....
Uha det må være hårdt at blive forladt i 7. måned ..... håber ikke det var for slemt for dig og at du fik en masse støtte !?
hvordan kan man iøvrigt som mand få sig til at forlade en gravid kæreste .... håber de har dårlig samvittighd da ....
Men ja, han er i bund og grund en ordentlig fyr, så er helt sikker på han vil elske barnet når det kommer og at han vil have masser af samvær ... men tænker bare, at det varer jo længe inden han kan have barnet med hjem og aflaste på den måde. Frygter mest de eftermiddage hvor min datter er hentet i dagpleje og hun gerne vil have være sammen med mor, imens jeg står og rører i gryderne med en lille en på armen ..... som også skal have en masse behov opfyldt. Frygter lidt at den kvalitetstid ryger .... men ja, har heldigvis en meget engageret mor, som elsker at være bedstemor og som altid gerne ville komme og hjælpe. Men kan jo ikke have hende til at køre 40 km hver aften, for at hjælpe .....
men ja, mon ikk det går, det skal det jo .... står også og har planer om at ville tage en ny uddannelse når barsel er slut og så tænker man lige: så for søren, hvor er tiden til at fordybe sig i sit studie alene med to små børn ..... men JO, selvfølgelig skal det gå 
knusewr fra Christina 
Anmeld