Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis det er noget maling som forsvinder HELT næste gang det regner eller gadekridt, så syntes jeg at det er ok. Men det er ikke ok hvis det står der i flere uger, syntes jeg.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Hvad med at bruge de kridt ungerne tegner på fortove o.lign. med, det regner af ved den næste lille byge....
Hvad med at bruge de kridt ungerne tegner på fortove o.lign. med, det regner af ved den næste lille byge....
I hvert fald undersøg meget grundig hvad du maler med, og om det nemt går af. Jeg boede i Randers det meste af mit liv, og jeg færdedes en del på en vej, hvor der efter 17 år stadig med gult stod "Nygift, dyt tre gange". Det er fandme længe!!
jeg ville blive sindsyg hvis der var nogen der vækkede min søn kl bæ om natten fordi nogen var blevet gift for flere år siden.
så jeg holder med på kridt eller marking spay
vores naboer blev gift igår, og vi har skrevet med børne kridt på vejen, der er masser af flotte farver og det fordvinder jo igen når det regner, det kan i godt
Vi droppede det.. Tilgengæld blev hele deres hjem endevendt - ris i sengen og hvad der ellers høre det.
Og det blev taget med et smil..
man kan vel bruge kridt?? ved godt det er mere besværligt.. men ja.. det er da ikke maling
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128