Kan man tillade sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

B&J

jeg syntes også det er super spænde når der tår sådan nogle og med tiden fjerner det jo sig når der er vand der regner osv. ellers kan i jo tage noget bag efter og fjerne det nogle dage efter kan man endelig ikke det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Vingummien

henh01 skriver:

eller år.. haha

Haha ja

Anmeld

6. maj 2011

Steph_Laurits

Vingummien skriver:

Hehe gad vide om folk aldrig bliver træt af det dytteri når det stadig sker efter et par mdr

Hehe, det er det jeg tænker. Men nok også det der gør det lidt sjovt  Hahah!

Anmeld

6. maj 2011

Nessie

Vingummien skriver:

Hehe gad vide om folk aldrig bliver træt af det dytteri når det stadig sker efter et par mdr

Det GØR de......

Har nogen naboer der blev gift for nogen år siden, og der blev dyttet længe efter.

Men der er nu også mange der er tankeløse, de syntes åbenbart at det også var i orden at dytte kl 3 om natten. Og vi har soveværelse ud til vejen, så vi blev meget hurtigt meget trætte af det.

Anmeld

6. maj 2011

Steph_Laurits

henh01 skriver:

Det havde jeg slet ikke tænkt på

Det er bare mit umiddelbare bud
Syntes selv det giver god mening!

Har de ikke en sten terasse du kan male på - han er jo maler, så ved han vel hvordan det fjernes

Anmeld

6. maj 2011

Vingummien

Nessie skriver:

Det GØR de......

Har nogen naboer der blev gift for nogen år siden, og der blev dyttet længe efter.

Men der er nu også mange der er tankeløse, de syntes åbenbart at det også var i orden at dytte kl 3 om natten. Og vi har soveværelse ud til vejen, så vi blev meget hurtigt meget trætte af det.

Kan jeg godt forstå

Anmeld

6. maj 2011

tinasmor

Dot D skriver:

Hvad med at bruge de kridt ungerne tegner på fortove o.lign. med, det regner af ved den næste lille byge....

Det var også det jeg tænkte på. Hvis det bare skal holde en dag eller to, så ville jeg gøre det. Personligt vil jeg anse sådan noget sot "hærværk" det er sjovt på selve dagen og måske et par dage efter. Men så går det morsomme jo også lidt af.

Anmeld

6. maj 2011

Nessie

Det skulle jo først regne igen på onsdag, så gadekridt, burde I da kunne tegne på vejen med, det forsvinder jo ved næste byge

Anmeld

6. maj 2011

Steph_Laurits

Nessie skriver:

Det GØR de......

Ej det gør man da ikke!!
Jeg har kun gjort det om dagen

Anmeld

6. maj 2011

Mutti2B

Vingummien skriver:

Tro mig, 1/2 år efter var jeg ved at blive siiiiindsyg.... :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.