Kan man tillade sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.726 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

henh01

At male på vejen??

Min bror skal giftes i morgen og jeg tænker at jeg selvfølgelig skal male "Nygifte" på deres villa vej - kan man tillade sig det? Han er selv malermester og jeg tænker at det derfor også er sjovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Steph_Laurits

Tænker at det jo er statens/kommunens "ejendom", så svarer vel lidt til at male det på en offentlig bygning

Men personligt syntes jeg det er sjovt at køre forbi et sted hvor det er malet på vejen med "dyt 3 gange" og så køre forbi og dytte - også selvom malingen er skallet af og man nemt kunne forestille sig at det er laaaaaang tid siden de blev gift

Men tror ikke man må

Anmeld

6. maj 2011

Vingummien

Syntes der er rigtig mange der gør det, så hvorfor ikke? Det skulle ikke regne imorgen, så i kunne da vælge en maling der forsvinder sådan hurtigt en dag det er regn.

Hvis det eksistere

Anmeld

6. maj 2011

Mutti2B

Nope! Det anses som hærværk.

Anmeld

6. maj 2011

henh01

StephanieJ skriver:

Tænker at det jo er statens/kommunens "ejendom", så svarer vel lidt til at male det på en offentlig bygning

Men personligt syntes jeg det er sjovt at køre forbi et sted hvor det er malet på vejen med "dyt 3 gange" og så køre forbi og dytte - også selvom malingen er skallet af og man nemt kunne forestille sig at det er laaaaaang tid siden de blev gift

Men tror ikke man må

Det havde jeg slet ikke tænkt på

Anmeld

6. maj 2011

Vingummien

StephanieJ skriver:

Men tror ikke man må

Hehe gad vide om folk aldrig bliver træt af det dytteri når det stadig sker efter et par mdr

Anmeld

6. maj 2011

henh01

Mutti2B skriver:

Nope! Det anses som hærværk.

Hmm øv...

Der står intet om det på nettet

Anmeld

6. maj 2011

Dot D

Hvad med at bruge de kridt ungerne tegner på fortove o.lign. med, det regner af ved den næste lille byge....

Anmeld

6. maj 2011

henh01

Vingummien skriver:

Hehe gad vide om folk aldrig bliver træt af det dytteri når det stadig sker efter et par mdr

eller år.. haha

Anmeld

6. maj 2011

Bom

Hvis i skriver med en markerings spray, forsvinder den rimelig hurtigt.. Da min kæreste blev 30 år, skrev hans venner også på vejen, og da det havde regnet en gang, var det væk..

Men må nok give de andre ret, det er jo egentlig hærværk på statens ejendom, MEN der er jo mange der gør det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.