har i prøvet det ? lidt jaloux...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Nana88

Anonym skriver:

ja den har jeg også prøvet for nogle måneder siden.. den gjorde ondt.. men ja hvet til sit, heldigvis..

Ja helt bestemt, det væreste er nok bare at hun gerne vil have mig med.. Hvilket jeg ikk rigtig har lyst til, men vil heller ikke svigte hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Nana88 skriver:

Ja helt bestemt, det væreste er nok bare at hun gerne vil have mig med.. Hvilket jeg ikk rigtig har lyst til, men vil heller ikke svigte hende...

orv det må være rigtig svært..

hvis du bare er ærlig ... så kan det være hun forstår... 

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

orv har først lige lagt mærke til jeg er anonym.. hehe det var altså ikke lige meningen ...

er NatteS 

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

min veninde har lige taget svage positive tests.. yeay!

er det forker jeg er jaloux..?  

ikke sådan "det sku ha været mig" men mere vi har prøvet i 8 måneder og ingen ting, hun blir det i Efter første almindelige mens efter p-pille stop.... (altså 2. forsøg)

jeg er så glad på hendes vejne!!! Det er fantastisk.. !
Der er bare en lille bid inden i mig der tænker.. gid jeg også ku teste positiv nu....

Det er IKKE bare dig

Min veninde blev gravid uden at hun ønskede det og fik en sund og rask pige for snart en måned siden, jeg var så møgjaloux at jeg græd som pisket, både af glæde over at være blevet "moster" til pigen men også meget af jalouxi ...

Så bare rolig du er helt normal

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Elmer&Amy skriver:

Det er IKKE bare dig

Min veninde blev gravid uden at hun ønskede det og fik en sund og rask pige for snart en måned siden, jeg var så møgjaloux at jeg græd som pisket, både af glæde over at være blevet "moster" til pigen men også meget af jalouxi ...

Så bare rolig du er helt normal

det er for søren da også svært.. ikk..

man vil jo gerne være støttende og yeay hvor er det dog FANTASTISK for dig søde... men inden i tænker man bare hvor ked af man er det ikke også er en selv...

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

det er for søren da også svært.. ikk..

man vil jo gerne være støttende og yeay hvor er det dog FANTASTISK for dig søde... men inden i tænker man bare hvor ked af man er det ikke også er en selv...

Absolut, det er mega svært.. især når alle omkring en bliver gravide... har 4 venner/veninder der alle er gravide nu med uønsket graviditet så synes det er MEGA strengt... men er jo skønt for dem

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Elmer&Amy skriver:

Absolut, det er mega svært.. især når alle omkring en bliver gravide... har 4 venner/veninder der alle er gravide nu med uønsket graviditet så synes det er MEGA strengt... men er jo skønt for dem

ja nemlig.. jamen vi håber da det snart sker..

til jer !

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

ja nemlig.. jamen vi håber da det snart sker..

til jer !

Og mange gange i lige måde..

føler du for det er du velkommen til at sende pb og komme ud med nogle tanker omkring ikke at kunne lykkedes hvis det er

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Elmer&Amy skriver:

Og mange gange i lige måde..

føler du for det er du velkommen til at sende pb og komme ud med nogle tanker omkring ikke at kunne lykkedes hvis det er

jo tak skal du have og lige over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.