har i prøvet det ? lidt jaloux...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

Anonym trådstarter

min veninde har lige taget svage positive tests.. yeay!

er det forker jeg er jaloux..?  

ikke sådan "det sku ha været mig" men mere vi har prøvet i 8 måneder og ingen ting, hun blir det i Efter første almindelige mens efter p-pille stop.... (altså 2. forsøg)

jeg er så glad på hendes vejne!!! Det er fantastisk.. !
Der er bare en lille bid inden i mig der tænker.. gid jeg også ku teste positiv nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Krussedulle

Det kender jeg godt, eller blev måske mere misundelig end jaloux  og tror det er meget normalt..

jeg skrev i et andet forum da vi forsøgte at lave nr 2, og når de der skønne kvinder blev ved med at teste positiv, og jeg bare sad der, med negative tests i 5 måneder, så blev jeg sgu også lidt misundelig..

Men, er det ikke 86% der vil være blevet gravide inden for et år?! sådan noget lign..

jeg vil bestemt  for dig/jer

Anmeld

6. maj 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

min veninde har lige taget svage positive tests.. yeay!

er det forker jeg er jaloux..?  

ikke sådan "det sku ha været mig" men mere vi har prøvet i 8 måneder og ingen ting, hun blir det i Efter første almindelige mens efter p-pille stop.... (altså 2. forsøg)

jeg er så glad på hendes vejne!!! Det er fantastisk.. !
Der er bare en lille bid inden i mig der tænker.. gid jeg også ku teste positiv nu....

Det er helt naturligt at føle sådan!

Jeg håber, at det snart lykkes for jer

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

MortilNoah skriver:

Det kender jeg godt, eller blev måske mere misundelig end jaloux  og tror det er meget normalt..

jeg skrev i et andet forum da vi forsøgte at lave nr 2, og når de der skønne kvinder blev ved med at teste positiv, og jeg bare sad der, med negative tests i 5 måneder, så blev jeg sgu også lidt misundelig..

Men, er det ikke 86% der vil være blevet gravide inden for et år?! sådan noget lign..

jeg vil bestemt  for dig/jer

årh rart at høre jeg ikke er alene og ond..

ja procenten er sikkert deromkring..

hehe det er også baby nr. 2 for os.. og hendes første..

det ville bare være så fedt hvis vi kunne gå og være gravide sammen..

men man bliver lidt skør i hovedet når man tester måned efter måned (til tider flere tests. bare lige for at være sikker) og stirre sig blind i de forpulede tests. og så nr 2 test min veninde tager viser positiv.. agrr... øv da også.. ikk ..  hehe

Anmeld

6. maj 2011

Jemion

Jeg synes ikke det er forkert af dig at være jaloux, har selv været der. Jeg tror ikke på det er noget man kan styrre, når man først er gået igang med Projekt baby er der så meget i en der skriger på at man vil være gravid også er der en der får en positiv test "Først" selvfølgelig er man da glad på deres vegne men det gør lidt ondt.

Jeg  alt hvad jeg kan for du snart får din positive test  

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det er helt naturligt at føle sådan!

Jeg håber, at det snart lykkes for jer

tak skal du have

Anmeld

6. maj 2011

Nana88

Det er desværre meget normalt..                                                   Tror jeg bare det er noget man må leve med når man selv kæmper så meget...

Lige som at man må acceptere hvis nogle af en af ens veninder er blevet gravid ved et uheld og vil have barnet fjernet (Ja den er jeg selv igennem nu og det stikker så meget i mit hjerte, fordi vi selv har prøvede rigtig længe)

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Jemion skriver:

Jeg synes ikke det er forkert af dig at være jaloux, har selv været der. Jeg tror ikke på det er noget man kan styrre, når man først er gået igang med Projekt baby er der så meget i en der skriger på at man vil være gravid også er der en der får en positiv test "Først" selvfølgelig er man da glad på deres vegne men det gør lidt ondt.

Jeg  alt hvad jeg kan for du snart får din positive test  

tak vi håber

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Nana88 skriver:

Det er desværre meget normalt..                                                   Tror jeg bare det er noget man må leve med når man selv kæmper så meget...

Lige som at man må acceptere hvis nogle af en af ens veninder er blevet gravid ved et uheld og vil have barnet fjernet (Ja den er jeg selv igennem nu og det stikker så meget i mit hjerte, fordi vi selv har prøvede rigtig længe)

ja den har jeg også prøvet for nogle måneder siden.. den gjorde ondt.. men ja hvet til sit, heldigvis..

Anmeld

6. maj 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

årh rart at høre jeg ikke er alene og ond..

ja procenten er sikkert deromkring..

hehe det er også baby nr. 2 for os.. og hendes første..

det ville bare være så fedt hvis vi kunne gå og være gravide sammen..

men man bliver lidt skør i hovedet når man tester måned efter måned (til tider flere tests. bare lige for at være sikker) og stirre sig blind i de forpulede tests. og så nr 2 test min veninde tager viser positiv.. agrr... øv da også.. ikk ..  hehe

Præcis

vi forsøgte i 5 måneder, og da der så endelig kom en positiv test ud af det, mistede jeg i 14 uge

og på det tidspunkt meddelte en veninde at de ville forsøge at lave nr 2.. og der blev jeg næsten mere misundelig..  misundelig over at hun måske ville blive gravid før mig, jeg HAVDE jo været gravid, og følte mig lidt snydt.. Det syntes jeg var en lidt grim følelse, så forstår dig 100%

men 3 måneder efter min MA testede jeg positiv igen, og en måned efter gjorde min veninde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.