Det er åbenbart rigtig godt at have kvalme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Xana skriver:

Det med kvalmen er en skrøne. Men det er da en sød måde at muntre op på

Håber dog alligevel at du slipper af med den, så du kan nyde din graviditet lidt mere

Jeg tror, kvalmen har fortaget sig - tråden er fra 2011 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

LeneKE

Xana skriver:

Det med kvalmen er en skrøne. Men det er da en sød måde at muntre op på

Håber dog alligevel at du slipper af med den, så du kan nyde din graviditet lidt mere

Jo tak, kvalmen er væk, men min søn er også snart 2 år

Og sund og rask - så det kan da godt være at kvalmen var et godt tegn alligevel  

Anmeld

6. november 2013

justagirl

muzen skriver:

okay vildt nok. jeg har så gået en hele gravidetet igennem med kun 3 dages kvalme. og jeg har i dag en søn på 2,5 år.

nogen siger også at jo mere kvalme man har får man en pige :-)

jeg har haft kvalme men ikke voldsomt.. har kastet op hvad 2 gange på en månede.. i de første 4 måneder.. og nu er alle sympt væk:i venter en skøn pige..

og det lægen har fortalt er altså en skrøne!

Anmeld

6. november 2013

et-ønske

Så sidder mine slet ikke fast

Anmeld

6. november 2013

Lenats31

LeneKE skriver:

Hej hej

Jeg er ca 7 uger henne med vores første lille guldklump, men jeg har sindssygt meget kvalme - 24 timer i døgnet og kaster op om morgenen  - fuld valuta for graviditetspengene.

En kollega fortæller mig at hun havde det lige som mig da hun var gravid og hun havde taget ingefærtabletter. Jeg køber dem så og får så først læst på dem da jeg kommer hjem at det bør være efter aftale med læge at man tager dem hvis man er gravid.

Jeg taler med lægen i dag og piver lidt over at jeg har så voldsom kvalme - og ved i hvad så den søde læge dame fortæller mig? At jo mere kvalme jo bedre  Det er åbenbart fordi at jo mere kvalme man har, jo bedre "sidder" barnet fast. Så vores baby sidder åbenbart rigtig rigtig godt fast

Så kan man godt lige klare kvalmen lidt endnu  

God dag til jer alle

Hilsen Lene

Den læge vrøvler da noget. 

Jeg skulle ikke have haft nogen børn så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.