orker snart ikke mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Mikkel's mor <3

Mathilde skriver:

Tja det er aldrig helt gået over og det startede også da hun var 10 uger, hvilket er meget tidligt. Hun ville kun være ved moar...men det skal du ikke gå ud fra, da Celina er et meget følsomt barn og har brug for mere tryghed end de fleste børn. Men den rigtig slemme periode (hvor hun fx skreg bare hun hørte en fremmed stemme eller jeg måtte lægge hende mens jeg skar en skive franskbrød) varede vist 3-4 mdr.

årh nej da, det lyder ikke rart for hende..  
man kan jo næsten give sig til at hyle med, man føler sig så magtesløs over ikke rigtig at kunne gøre noget
hos os er det næsten kun om natten han er sådan, ved ikke om det har noget at gøre med at det er mørkt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

kamtok

Tina&Martin skriver:

Det har du slet ikke !!! Madeleine begyndte omkring uge 21 og så sluttede det ved uge 27 og ved uge 29 var der lidt pyller igen...

Men man kan godt tænke, Oh no.. igen ???

OMG! Vores børn er bare såååå ens.. Det er helt vildt. Det kunne være Jakob du skrev om der.

Anmeld

7. maj 2011

2babygirls

kamtok skriver:

OMG! Vores børn er bare såååå ens.. Det er helt vildt. Det kunne være Jakob du skrev om der.

Piv, er glad for at du også har en sur baby til tider.. For tiden nægter hun flasken og vil knap nok spise noget SUK, en sur baby man får når hun ikke har energi til noget..

Anmeld

7. maj 2011

Mathilde

Jennifer skriver:

årh nej da, det lyder ikke rart for hende..  
man kan jo næsten give sig til at hyle med, man føler sig så magtesløs over ikke rigtig at kunne gøre noget
hos os er det næsten kun om natten han er sådan, ved ikke om det har noget at gøre med at det er mørkt..

Ja det er rigtig trist, når ens børn ikke har det godt og er kede af det. Jeg tror det bedste du kan gøre er, at vise ham ekstra meget, at du er der og at du ikke forsvinder

Hvis du tror det har noget med mørket at gøre, kan du jo prøve og købe en vågelampe, så der er lidt lys. Det var jo nemt, hvis det er det det hele handler om selvom jeg tror børn tit er lidt ældre, før de bliver bange for mørke.

Anmeld

7. maj 2011

Mikkel's mor <3

Mathilde skriver:

Ja det er rigtig trist, når ens børn ikke har det godt og er kede af det. Jeg tror det bedste du kan gøre er, at vise ham ekstra meget, at du er der og at du ikke forsvinder

Hvis du tror det har noget med mørket at gøre, kan du jo prøve og købe en vågelampe, så der er lidt lys. Det var jo nemt, hvis det er det det hele handler om selvom jeg tror børn tit er lidt ældre, før de bliver bange for mørke.

det vil jeg i hvert fald prøve, vi kommer lige fra lægevagten og der er heldigvis intet på hverken lungerne eller ørene.. dog kunne lægen se to tænder der er på vej..

Anmeld

7. maj 2011

Mathilde

Jennifer skriver:

det vil jeg i hvert fald prøve, vi kommer lige fra lægevagten og der er heldigvis intet på hverken lungerne eller ørene.. dog kunne lægen se to tænder der er på vej..

God idé at få tjekket ham. Ja tænder kan bestemt også være en slem omgang... Håber det snart bliver bedre

Anmeld

7. maj 2011

Mikkel's mor <3

Mathilde skriver:

God idé at få tjekket ham. Ja tænder kan bestemt også være en slem omgang... Håber det snart bliver bedre

Mange tak ja han er nemlig også super snottet, så tænkte at det måske kunne være noget på ørene eller lungerne, men der var intet, kun lidt slim..
dejligt at få alt på en gang... NOT :s  tigerspring, tænder og forkølelse..

Anmeld

7. maj 2011

Mathilde

Jennifer skriver:

Mange tak ja han er nemlig også super snottet, så tænkte at det måske kunne være noget på ørene eller lungerne, men der var intet, kun lidt slim..
dejligt at få alt på en gang... NOT :s  tigerspring, tænder og forkølelse..

Sådan er det vist bare...en "ulykke" kommer sjældent alene

Anmeld

7. maj 2011

Mikkel's mor <3

Mathilde skriver:

Sådan er det vist bare...en "ulykke" kommer sjældent alene

Ja det skal jeg lige love for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.