Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min søn blivet 5 mdr omlidt og er begyndt at sove meget uroligt, de sidste to nætter har han faktisk ikke rigitg sovet.. går jeg et kort øjeblik når han ligger på gulvet stikker han i et skrig, og er virkelig ulykkelig, stakkels lille pus det skære sådan i hjertet.. han søger utrolig meget tryghed lige nu her, men kan jo ikke sidde og putte med ham hele tiden ?hvad kan det være ? gode råd søges hilsen en meget meget træt mor der heller ikke har sovet ret meget de sidste 2 døgn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jennifer skriver: min søn blivet 5 mdr omlidt og er begyndt at sove meget uroligt, de sidste to nætter har han faktisk ikke rigitg sovet.. går jeg et kort øjeblik når han ligger på gulvet stikker han i et skrig, og er virkelig ulykkelig, stakkels lille pus det skære sådan i hjertet.. han søger utrolig meget tryghed lige nu her, men kan jo ikke sidde og putte med ham hele tiden ?hvad kan det være ? gode råd søges hilsen en meget meget træt mor der heller ikke har sovet ret meget de sidste 2 døgn
Tina&Martin skriver: Hvor mange uger er han ??? Det kan jo være et tigerspring, og der sker maaange ting oppe i deres hovede som gør at han har brug for at vide at du er tæt på ham!!!
Hvor mange uger er han ??? Det kan jo være et tigerspring, og der sker maaange ting oppe i deres hovede som gør at han har brug for at vide at du er tæt på ham!!!
lige knap 21 uger..
Jennifer skriver: lige knap 21 uger..
Tina&Martin skriver: Der er et omkring 26 uger, som jo kan begynde før og vare i op til 5 uger.. Madeleine havde nemlig også en periode IGEN der, hvor hun havde mareridt.. Det er bare først nu hun græder når jeg går fra hende..
Der er et omkring 26 uger, som jo kan begynde før og vare i op til 5 uger.. Madeleine havde nemlig også en periode IGEN der, hvor hun havde mareridt.. Det er bare først nu hun græder når jeg går fra hende..
okay tusind tak fór dit svar, så er det nok bare Mikkel der er lidt tidlig på den.. så er jeg mere rolig. var sikker på at det var mig der havde fejlet som mor.
Jennifer skriver: okay tusind tak fór dit svar, så er det nok bare Mikkel der er lidt tidlig på den.. så er jeg mere rolig. var sikker på at det var mig der havde fejlet som mor.
Tina&Martin skriver: Det har du slet ikke !!! Madeleine begyndte omkring uge 21 og så sluttede det ved uge 27 og ved uge 29 var der lidt pyller igen...Men man kan godt tænke, Oh no.. igen ???
Det har du slet ikke !!! Madeleine begyndte omkring uge 21 og så sluttede det ved uge 27 og ved uge 29 var der lidt pyller igen...Men man kan godt tænke, Oh no.. igen ???
puha.. syntes det er utrolig hård godt vi snart har weekend, så kan jeg sove lidt
Jennifer skriver: puha.. syntes det er utrolig hård godt vi snart har weekend, så kan jeg sove lidt
Det kunne godt lyde lidt som 'seperationsangst' som mange babyer går igennem!
Min datter har også lige været i gennem den, og det blusser op ligeså snart mor eller far forlader rummet!
Jeg ville gætte på at det er det der nager lille fyren
Det kan altså også sagtens være væske på ørene. De er der en del børn der har incl mine drenge. Og de kan sagtens have det uden at have haft mellemørebetændelse. De gør dem irriterede og de fleste børn der døjer sover ikke meget og vil være på arme hele tiden. Så du kan da prøve at bestille tid til ørelæge og lige få det tjekke. Så kan man da ihvertfald udelukke det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128