Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina&Martin skriver: Ja det kan blive nogle lange dage Men godt vi har de gode dage til at opveje det. GOd weekend =)
Ja det kan blive nogle lange dage Men godt vi har de gode dage til at opveje det. GOd weekend =)
mange tak og i lige måde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkLarsen skriver: Det kunne godt lyde lidt som 'seperationsangst' som mange babyer går igennem! Min datter har også lige været i gennem den, og det blusser op ligeså snart mor eller far forlader rummet! Jeg ville gætte på at det er det der nager lille fyren
Det kunne godt lyde lidt som 'seperationsangst' som mange babyer går igennem!
Min datter har også lige været i gennem den, og det blusser op ligeså snart mor eller far forlader rummet!
Jeg ville gætte på at det er det der nager lille fyren
tak for dit svar den kan da være en mulighed.
2xlykke skriver: Det kan altså også sagtens være væske på ørene. De er der en del børn der har incl mine drenge. Og de kan sagtens have det uden at have haft mellemørebetændelse. De gør dem irriterede og de fleste børn der døjer sover ikke meget og vil være på arme hele tiden. Så du kan da prøve at bestille tid til ørelæge og lige få det tjekke. Så kan man da ihvertfald udelukke det.
Det kan altså også sagtens være væske på ørene. De er der en del børn der har incl mine drenge. Og de kan sagtens have det uden at have haft mellemørebetændelse. De gør dem irriterede og de fleste børn der døjer sover ikke meget og vil være på arme hele tiden. Så du kan da prøve at bestille tid til ørelæge og lige få det tjekke. Så kan man da ihvertfald udelukke det.
tak for dit svar jeg vil lige tænke over det. syntes bare det er mærkeligt at når han kan se os så er der ingenting og i morges var jeg så træt at jeg tog ham ind til os, hvor vi kunne putte, der faldt han i søvn..
Jeg tænker at han har opdaget, at du ikke altid er der...altså seperationsangst. I den periode, er det også normalt, at barnet begynder at sove meget dårligt og vågne mange gange, fordi det er bange for, at mor skal forsvinde.
Jeg sov med min datter i sengen. Det gav meget mere ro. Og om dagen var hun ved mig hele tiden. Jeg kunne heller ikke forlade hende i 2 min. uden hun gik helt i panik.
Mathilde skriver: Jeg tænker at han har opdaget, at du ikke altid er der...altså seperationsangst. I den periode, er det også normalt, at barnet begynder at sove meget dårligt og vågne mange gange, fordi det er bange for, at mor skal forsvinde. Jeg sov med min datter i sengen. Det gav meget mere ro. Og om dagen var hun ved mig hele tiden. Jeg kunne heller ikke forlade hende i 2 min. uden hun gik helt i panik.
okay stakkels små pus at skulle det igennem.. hvor lang tid gik der før det gik over ?
hvornår ligger de tigerspring
Maja88 skriver: hvornår ligger de tigerspring
Tina&Martin skriver: uge 5, 8, 12, 19, 26, 37, 46, 55, 64 og 75..Så op til de uger og efter kan der være påvirkede babyer Det afhænger vist også af termin og ikke fødselsdag
uge 5, 8, 12, 19, 26, 37, 46, 55, 64 og 75..Så op til de uger og efter kan der være påvirkede babyer Det afhænger vist også af termin og ikke fødselsdag
det er derfor hun er sådan for tiden så.... tak for dit svar
Maja88 skriver: det er derfor hun er sådan for tiden så.... tak for dit svar
Jennifer skriver: okay stakkels små pus at skulle det igennem.. hvor lang tid gik der før det gik over ?
Tja det er aldrig helt gået over og det startede også da hun var 10 uger, hvilket er meget tidligt. Hun ville kun være ved moar...men det skal du ikke gå ud fra, da Celina er et meget følsomt barn og har brug for mere tryghed end de fleste børn. Men den rigtig slemme periode (hvor hun fx skreg bare hun hørte en fremmed stemme eller jeg måtte lægge hende mens jeg skar en skive franskbrød) varede vist 3-4 mdr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128