hvem med til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. maj 2011

mortilsofieogsara

Jeg tænker på hvem i skal havde med til fødsel af jeres barn?

Om i kun vil havde jeres kæreste/mand eller flere med ?

Jeg skal selv havde min kæreste og en veninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

otlitrom

Jeg skal have kæresten med og ingen andre. Det er første barn, og jeg vil gerne at det er vores oplevelse, sammen. Så kan det være det bliver anderledes næste gang..

Anmeld

6. maj 2011

meem

Det er kun mig og kæresten..

Anmeld

7. maj 2011

linefun

Jeg skal kun have min kæreste/forlovede med.
Han er den rette til at støtte mig igennem fødslen - selvom han selv siger, han hader se mig have ondt

Anmeld

7. maj 2011

Stine Raaholt

Min mand og jeg.... og ingen andre.

det er tredje gang og vi synes vi er et godt team

Første gang talte min mand med sin mor, som godt kan være lidt for ivrig til tider, om at hun ikke måtte blive sur, hvis vi havde brug for nogle timer helt alene lige efter fødslen... det ville vi vurdere når vi var i det og hun skulle nok få lov til at komme som den allerførste... det gik helt af sig selv fordi vi fødte kl. 23.30 - men hun havde selvfølgelig ikke sovet hele natten og dukkede op kl. 8, selvom vi havde sagt hun først skulle komme halv ni Men det var nu ok, vi havde jo haft hele natten til at nyde vores nye lille baby...

kram Stine

Anmeld

8. maj 2011

miss freja

Jeg skal også kun have kæresten med til fødslen, da jeg synes det er noget stort som kun vi har sammen  Men man skal da gøre som man finder rigtig for en.

Anmeld

8. maj 2011

Lyksfyn

Min kæreste var med ved vores søns fødsel naturligvis og ingen andre, det syntes jeg var rigtig rart og trygt. Det handler nok også meget om hvordan man har det med sådan en situation, for mig var det meget privat og grænseoverskridende, man er jo på mange måder helt blottet, og ved ikke selv hvordan man reagere på smerte osv... Det kan være fint med en mor, veninde mm, man skal nok bare have nogle klare retningslinier omkring grænser, plads og ikke mindst at ingen må blive såret hvis man lige før, eller måske under fødsel ændre mening... Tilgengæld syntes jeg det har været rigtig fedt at bruge min mor og veninder til at tale om det at føde, både før og efter min første fødsel Masser af held og lykke med fødsel, som jo mest handler om at den fødende er godt tilpas og tryk. Det er vel en af de få gange i livet man har lov til at være meget egoistisk og HELT selv bestemme hvad der føles rigtigt

Anmeld

10. maj 2011

grinbidderen

da jeg fødte min søn var min søster min mor og min kæreste med til fødslen. MEN denne gang er det kun min kæreste der skal med, det var meningen en veninde skulle med men hun har droppet kontakten... ¨så hvis vi kan få sønnen afsat så er det manden og jeg elleres er det kun mig..

Anmeld

11. maj 2011

H+S Skjolgborg.

da jeg fødte min søn var min søster min mor og min kæreste med til fødslen. MEN denne gang er det kun min kæreste der skal med, det var meningen en veninde skulle med men hun har droppet kontakten... ¨så hvis vi kan få sønnen afsat så er det manden og jeg elleres er det kun mig..

Jeg tager gerne valde hvis det er når det er hved du også godt søde du sms bare af nu er det nu også kommer i bare med ham det er jo lige på vejen hvis i køre over boeslund og hertil og vider til sygehuse..

Knus håber hun snart kommer ud og har det super godt osv.For ikke sjovt af have så ondt som du har det hved det selv for med tobias og victoria.

Henriette

Anmeld

12. maj 2011

Thereseh

mortilsofieogsara skriver:

Jeg tænker på hvem i skal havde med til fødsel af jeres barn?

Om i kun vil havde jeres kæreste/mand eller flere med ?

Jeg skal selv havde min kæreste og en veninde

Jeg skal ha' min kæreste og min storesøster med  Kæreste skal være der til de "intime" ting, som massage, støtte, kys og kram. 

Søsteren er min "vagthund" og praktiske gris. Hun er sygeplejerske, og det gør mig tryg at vide at hun kan forklare mig hvad der sker, hvis der er noget jeg ikke forstår og personalet har for travlt til at forklare det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.