hvem med til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Stéphanie

mortilsofieogsara skriver:

Jeg tænker på hvem i skal havde med til fødsel af jeres barn?

Om i kun vil havde jeres kæreste/mand eller flere med ?

Jeg skal selv havde min kæreste og en veninde

Jeg skal have kæresten og svigermor med. Svigermor er for mig mere eller mindre min egen mor, og ved at hvis der kommer nåle eller for meget smerte i nærheden af mig har min kæreste MEGET svært ved at styre sig. Han synes det er SÅ synd for mig at han går i panik og bliver meget sur, og det skal jo helst ikke gå ud over jordemoder/læge, så det skal være sådan at han kan gå ud uden jeg så ligger der alene

Har en veninde der har bestemt sig for at hun også skal med til fødslen, har odg prøvet på en pæn måde at sige hun ikke skal, så må vidst til at skrue bissen på nu, for så mange kan jeg sgu ikke overskue for at være helt ærlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Stiner

KUN min mand - kan SLET ikke forestille mig, hvem jeg ellers skulle have med. 

Han var tilmeldt maraton i Hamburg 4 uger før min termin og det var meningen jeg skulle have været med som tilskuer. Men jeg risikerer at føde før tid, så jeg blev frarådet det på det kraftigste af min jordemoder. Jeg ville jo helst ikke forbyde min mand at tage afsted, men jeg var SÅ utryg - hvad nu hvis han ikke kunne komme med til fødslen? Det ville jeg SLET ikke kunne overskue! Gudskelov valgte min mand så ikke at tage afsted - han ville heller ikke gå glip af oplevelsen. Nu er han skadet, så han ville ikke kunne løbe alligevel...

Anmeld

14. maj 2011

Bavianis

Her skal kæresten og jeg afsted alene. Ville slet ikke kunne rumme hvis der skulle være andre, man er jo virkelig sårbar og "blottet" ved sådan en oplevelse.

Min kæreste var den bedste i hele verden sidste gang, så jeg er så glad for at det er ham der skal med mig, og 100% tryg ved hans tilstedeværelse og støtte  Han er dog begyndt at blive lidt nervøs nu, han synes det er meget intensivt, men glæder sig meget til at babyen er ude, og vi kan slappe af. Tror også han er nervøs for at der skal ske baby eller mig noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.