Min datters tur på sygehuset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Karo

Jeg var så glade på jeres vejne, da du skrev sidst at de havde sat massere af tid af til undersøgelsen. Hvor er det bare irrirterende at de så ikke kan holde hvad de lover

Nu har jeg jo mødt dig og din skønne datter, og jeg syndes bestemt ikke du er pyldret omkring hende. Så glem du bare hvad hende mokken sagde. Du er en god mor for din datter og hvis du føler at hun skal trøstes, jamen så skal hun trøstes ...........BASTA.

Hvor er det dejligt hvis det ikke er være end de beskriver overfor jer. Så er det jo rimeligt smertefrit og hurtigt overstået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Hold op, en langt-ude-læge! Helt ærligt, jeg sidder med ondt i maven, for jeg kan sagtens mærke, hvor grænseoverskridende og nedladende en opførsel, du og din smukke pige har skulle stå model til.
Jeg forstår slet, slet ikke, at en læge der arbejder med mennesker i sårbare situationer, opfører sig sådan! Det er pinligt og så forkert!

Du ved jo heldigvis lige præcis, hvad du skal gøre for at tage dig af din datter, så det er jo bare at fortsætte. 

Ja det er bare SÅ skørt altså!!!! Og sådan var det også dengang vi var indlagt. De burde sendes på pædagogik og kommunikations-kursus hele bundtet!!!

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jeg ville skrive privat, men ser så dit indlæg her...
Jeg er bare for balderet lige nu til at skrive noget som helst klogt.

Vil bare sende lægen en skideballe  - Og dig et ordentligt knus

He he hvor er du sød. tak!!!

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det er slet, slet ikke okay sådan som den læge taler til dig på!!

Jeg har godt nok aldrig oplevet noget lignende! Det er skide svært som mor at skulle holde sit barn til sådanne undersøgelser og jeg har kun oplevet søde og rare læger. Så det er slet ikke okay og hvis du kan overskue det, synes jeg du skal forklare den læge hvordan du har oplevet det.

Hvor er det bare dejligt at du er så god til at trøste din datter, det er helt rørende at læse om

Igen, du er velkommen til at skrive privat..Anytime

Tak for dine søde ord Charlotte!!!! Det var sgu også hårdt! Og så bliver det ikke nemmere af at hun sidder og siger sådan til mig! Jeg vil se om jeg kan sige det til hende næste gang, men det er svært for mig

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg var så glade på jeres vejne, da du skrev sidst at de havde sat massere af tid af til undersøgelsen. Hvor er det bare irrirterende at de så ikke kan holde hvad de lover

Nu har jeg jo mødt dig og din skønne datter, og jeg syndes bestemt ikke du er pyldret omkring hende. Så glem du bare hvad hende mokken sagde. Du er en god mor for din datter og hvis du føler at hun skal trøstes, jamen så skal hun trøstes ...........BASTA.

Hvor er det dejligt hvis det ikke er være end de beskriver overfor jer. Så er det jo rimeligt smertefrit og hurtigt overstået.

TAK Katja!!!! Det er jeg glad for du siger!!! Jeg synes selv jeg er en god mor for hende og at jeg ikke ynker hende. Men det betyder altid meget når andre siger det også!! Og jeg bliver da nødt til at trøste hende når hun er ked af det.

Og ja jeg HÅÅÅBER sådan de kan få lov til at komme til for min datter næste gang og at vi rent faktisk FÅR god tid!!! Det værste er bare at vi skal ind til den samme igen.

Anmeld

6. maj 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Tak for dine søde ord Charlotte!!!! Det var sgu også hårdt! Og så bliver det ikke nemmere af at hun sidder og siger sådan til mig! Jeg vil se om jeg kan sige det til hende næste gang, men det er svært for mig

Det var bestemt så lidt

Kan din mand måske hjælpe dig med at få det sagt? Eller du kan skrive det ned og tage med? Synes i hvert det er vigtigt at hun får at vide, at det ikke er ok!

til jer alle tre!

Anmeld

6. maj 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det var bestemt så lidt

Kan din mand måske hjælpe dig med at få det sagt? Eller du kan skrive det ned og tage med? Synes i hvert det er vigtigt at hun får at vide, at det ikke er ok!

til jer alle tre!

Jeg tygger lige lidt på den. Vi skal også først derud igen d. 26. så jeg har god tid

Anmeld

6. maj 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Jeg tygger lige lidt på den. Vi skal også først derud igen d. 26. så jeg har god tid

Ja tænk lidt over det

Anmeld

7. maj 2011

Lilac

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan være så insensitiv og sige sådan noget til en mor der prøåver at berolige hendes datter! Jeg havde gjort akurrat det samme som dig, hvis det var mig der var i den situation! De har s** bare at indordne sig efter din datter, så hun får en så god oplevelse som absolut muligt! Jeg læser dig slet ikke som pylret omkring din datter eller noget som helst, og synes helt ærligt du skal forklare hende lægen hvordan det var for dig, at sidde der, for det er da bare så meget over grænsen!

Hvor er jeg glad for at høre at det burde være et lille, "nemt" indgreb (selvom intet indgreb på et barn kan være nemt!), og at hun slipper for at blive opereret...

Du får også et stort kram herfra  Håber I får en skøn weekend!

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan være så insensitiv og sige sådan noget til en mor der prøåver at berolige hendes datter! Jeg havde gjort akurrat det samme som dig, hvis det var mig der var i den situation! De har s** bare at indordne sig efter din datter, så hun får en så god oplevelse som absolut muligt! Jeg læser dig slet ikke som pylret omkring din datter eller noget som helst, og synes helt ærligt du skal forklare hende lægen hvordan det var for dig, at sidde der, for det er da bare så meget over grænsen!

Hvor er jeg glad for at høre at det burde være et lille, "nemt" indgreb (selvom intet indgreb på et barn kan være nemt!), og at hun slipper for at blive opereret...

Du får også et stort kram herfra  Håber I får en skøn weekend!

Nej og jeg synes bare jeg er blevet mødt så meget med den indgang til mig ude på sygehuset. Jeg kan slet ikke forstå at de vælger at tage den indgangsvinkel at mødre vil det absolut dårligste for deres barn. De lyder nærmest som om jeg BEVIDST vil have hende til at være bange. Det bryder jeg mig ikke om.

Og jeg er glad for at du ikke synes jeg lyder pylret. Jeg vil bare gerne have min datter føler sig tryg og det kan da ikke undgås at hun bliver bange i sådan en situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.