Min datters tur på sygehuset.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Lilac

Anonym skriver:

Nej og jeg synes bare jeg er blevet mødt så meget med den indgang til mig ude på sygehuset. Jeg kan slet ikke forstå at de vælger at tage den indgangsvinkel at mødre vil det absolut dårligste for deres barn. De lyder nærmest som om jeg BEVIDST vil have hende til at være bange. Det bryder jeg mig ikke om.

Og jeg er glad for at du ikke synes jeg lyder pylret. Jeg vil bare gerne have min datter føler sig tryg og det kan da ikke undgås at hun bliver bange i sådan en situation.

Det kan jeg godt forstå du ikke bryder dig om! Det er da også fuldstændig vanvittigt! Lægen er jo nødt til at SAM-arbejde med forældrene for at gøre børnene så trygge som muligt, og det gjorde den læge da langt fra...! Og så at I også havde travlt når det nu var sådan noget der skulle ske, er da også bare hul i hovedet! Jeg bliver helt vred på jeres vegne... Håber I får en bedre oplevelse næste gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

Det kan jeg godt forstå du ikke bryder dig om! Det er da også fuldstændig vanvittigt! Lægen er jo nødt til at SAM-arbejde med forældrene for at gøre børnene så trygge som muligt, og det gjorde den læge da langt fra...! Og så at I også havde travlt når det nu var sådan noget der skulle ske, er da også bare hul i hovedet! Jeg bliver helt vred på jeres vegne... Håber I får en bedre oplevelse næste gang!

Ja jeg er også ked af at det IGEN skulle være sådan noget forhastet noget. Det skal det bare ikke være næste gang. Og hun sagde derude at hvis hun ikke kunne lave det på hende måtte vi vente og få hende i narkose.

Anmeld

9. maj 2011

Lilac

Anonym skriver:

Ja jeg er også ked af at det IGEN skulle være sådan noget forhastet noget. Det skal det bare ikke være næste gang. Og hun sagde derude at hvis hun ikke kunne lave det på hende måtte vi vente og få hende i narkose.

Okay, det er da altid noget at det ikke behøver være noget forhastet noget næste gang, og at I har mulighed for at vente! Hold op, hvor jeg føler med dig/jer, det må være så hårdt at skulle alt det igennem! Og når man allermest af alt bare har lyst til at holde og beskytte sit barn, og samtidigt ved at man bare er nødt til at få det gjort... pyh! Jeg tager hatten af for at du klarer det så flot!

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

Okay, det er da altid noget at det ikke behøver være noget forhastet noget næste gang, og at I har mulighed for at vente! Hold op, hvor jeg føler med dig/jer, det må være så hårdt at skulle alt det igennem! Og når man allermest af alt bare har lyst til at holde og beskytte sit barn, og samtidigt ved at man bare er nødt til at få det gjort... pyh! Jeg tager hatten af for at du klarer det så flot!

Tak skal du have. Og ja det er bare mega hårdt at man har allermest lyst til at tage sit barn og løbe ud af døren, men man bliver NØDT til at blive...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.