what to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

mortilnoahogmelina

DEt aller bedste jeg kunne gøre da Jeg havde veer var at tage et monster varmt bad . DEt beroligede mig rigtig meget .
Ellers virker varme pude for nogen på maven og lænden .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

TineA

NinaSophia skriver:

de syntes ikke der var grund til det før jeg havde veer, hun var godt nok også en led strigle at snakke med.
ringer senere i håb om at hun er daffet hjem fra arbejde og en søøøød jm tager tlf..

Det lyder som en plan - en god en endda Ja, de jordemødre kan være stride!!

Anmeld

5. maj 2011

betiinsen

for der snart sker noget, synes også du skal tage til vagtlægen eller prøve at ringe til fødeafdelingen igen ( når hende den sure forhåbentligt er gået hjem)

Anmeld

6. maj 2011

twiggi

er nu stået op efter at have ligget og kastet op fra kl 2 I nat..
kaster op når jeg har ondt.. har haft nogle veer eller meget sindssyge modningsveer ca 2 i timen..

jeg har lige været i bad, og ligger nu med dynen på sofaen i håb om at sove lidt.. har forsat feber.. 39,4 her til morgen.  37,9 igår eftermiddags..  og nu 39,4..

håber snart jeg er rask og fødslen starter for alvor..

knus til jer

Anmeld

6. maj 2011

twiggi

KarinaB. skriver:

Har du varmepuder? En på lænden og en "under" maven.. Det kan virke afslappende 

jeps, har hele 3 stks.
det bare mirakel-midlet.

Anmeld

6. maj 2011

kamtok

NinaSophia skriver:

er nu stået op efter at have ligget og kastet op fra kl 2 I nat..
kaster op når jeg har ondt.. har haft nogle veer eller meget sindssyge modningsveer ca 2 i timen..

jeg har lige været i bad, og ligger nu med dynen på sofaen i håb om at sove lidt.. har forsat feber.. 39,4 her til morgen.  37,9 igår eftermiddags..  og nu 39,4..

håber snart jeg er rask og fødslen starter for alvor..

knus til jer

Din stakkel

Jeg synes det ville være en rigtig god ide at kontakte FG igen. Selvom du ikke er i fødsel, så kan de jo lige tage en urinprøve og en blodprøve, tjekke dit blodtryk osv. for det er da lidt foruroligende at du har feber, kaster meget op og har smerter i maven.
Jeg synes du skal sige til dem når du ringer, at du gerne vil have at de lige tjekker disse ting, for du har en fornemmelse/"frygt" for at noget ikke er helt "almindeligt".

Håber for dig at du snart bliver frisk og at fødslen går i gang.

God bedring samt aaaalt held & lykke

Anmeld

6. maj 2011

twiggi

kamtok skriver:

Din stakkel

Jeg synes det ville være en rigtig god ide at kontakte FG igen. Selvom du ikke er i fødsel, så kan de jo lige tage en urinprøve og en blodprøve, tjekke dit blodtryk osv. for det er da lidt foruroligende at du har feber, kaster meget op og har smerter i maven.
Jeg synes du skal sige til dem når du ringer, at du gerne vil have at de lige tjekker disse ting, for du har en fornemmelse/"frygt" for at noget ikke er helt "almindeligt".

Håber for dig at du snart bliver frisk og at fødslen går i gang.

God bedring samt aaaalt held & lykke

det vil jeg gøre

tusind tak søde

Anmeld

6. maj 2011

Mauser.

jeg håber altså snart at der sker noget  .. 

får helt ondt af dig. 

Anmeld

6. maj 2011

twiggi

Mulleunge skriver:

jeg håber altså snart at der sker noget  .. 

får helt ondt af dig. 

tak det håber jeg virkelig også.

hvor du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.