Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KarinaB. skriver: Hvor lang tid har det stået på efterhånden ? Hvis du er utryg (som jeg synes jeg kan læse at du er) synes jeg du skulle ringe til FG og sige at du er utryg, og gerne lige vil tjekkes en gang
Hvor lang tid har det stået på efterhånden ?
Hvis du er utryg (som jeg synes jeg kan læse at du er) synes jeg du skulle ringe til FG og sige at du er utryg, og gerne lige vil tjekkes en gang
en uges tid startede det så småt.. men de sidste 4 dage har været lede..jeg ringede netop til fg, og fik besked på at gå i seng jeg sagde jeg næsten ikke kunne mere..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Influenza symptomer er helt klart tegn på at noget er i gære! Men jeg synes sørme du har haft det skidt længe Jeg krydser for at der gerne snart må ske noget!!
Influenza symptomer er helt klart tegn på at noget er i gære!
Men jeg synes sørme du har haft det skidt længe
Jeg krydser for at der gerne snart må ske noget!!
havde det små skidt igår, ikke noget vildt.. men idag har jeg både kastet op, haft dårlig mave og feber her til aften. tak søde
W.. skriver: Øv altså , hvor er det altså bare ikke sjovt!Jeg synes helt klart at FG burde se til dig, hvis du føler sig utryg (hvilket jeg fornemmer at du gør?!)Håber snart at det går i sig selv eller udvikler sig!Knus til dig i hvert fald!
Øv altså , hvor er det altså bare ikke sjovt!Jeg synes helt klart at FG burde se til dig, hvis du føler sig utryg (hvilket jeg fornemmer at du gør?!)Håber snart at det går i sig selv eller udvikler sig!Knus til dig i hvert fald!
de syntes ikke der var grund til det før jeg havde veer, hun var godt nok også en led strigle at snakke med. ringer senere i håb om at hun er daffet hjem fra arbejde og en søøøød jm tager tlf..
Man føder som regl ikke når man er syg eller sløj. Så tror ikke der er noget, havde sel de vildeste optaktveer som var reglmærrige i 16 timer men gik i sig selv igen. Tror bare du skal slappe af og blive rask så du kan føde Du er trods alt ikke så "langt henne".
OPDATERING SIDEN JEG OPRETTEDE TRÅDEN;Fik snigende smerte, meget kraftig.lige haft dårlig mave igen (sorry) tog et bad efter, var tiltrængt efter en dag med svedturetror jeg har veer.. 2 stk på ca 20 min.. håber det er noget..
Hmmm...
Men så må du jo gå i seng.. Har du prøvet et par smertestillende at sove på? Mener ikke du må tage panodil, men ipren måske ?
KarinaB. skriver: Hmmm... Men så må du jo gå i seng.. Har du prøvet et par smertestillende at sove på? Men ikke du må tage panodil, men ipren måske ?
Men så må du jo gå i seng.. Har du prøvet et par smertestillende at sove på? Men ikke du må tage panodil, men ipren måske ?
præcis.. jeg har taget 2 x pamol i eftermiddag.
NinaSophia skriver: præcis.. jeg har taget 2 x pamol i eftermiddag.
Har du varmepuder? En på lænden og en "under" maven.. Det kan virke afslappende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128