what to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.084 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

twiggi

jeg kan ikke finde ud af hvad dælen der sker..

jeg har skrevet forleden hvordan og hvorledes det hele ser ud her ved mig.. jeg har mange og meget kraftige plukveer, jeg har influenza-følelse i kroppen, jeg sover ikke om natten pga uro i kroppen og søvnløshed, jeg har hovedpine on off hele dagen, jeg har mens smerter og det spænder i det nederste hele tiden og reelmæssigt,  og mens smerter komme og går og nu også med høj feber og opkast og slem kvalme, ikke sulten og har det varmt.. 

det niver 'oppe i babys udgang' og det tynger bare rigtig meget,
baby er aktiv.

ringede til JM, og fik svaret at jeg bare skulle gå i seng og jeg skulle ringe når jeg havde veer der var slemme.

hvad skal jeg stille op??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

lukasmor

Hvis du havde slemme veer havde du ikke siddet ved din computer så jeg synes at du skal gøre hvad din jm siger .. du har brug for alle dine kræfter når fødslen går i gang så for din egen skyld så læg dig og hvil

Håber snart der sker noget

Anmeld

5. maj 2011

twiggi

Lukasmor skriver:

Hvis du havde slemme veer havde du ikke siddet ved din computer så jeg synes at du skal gøre hvad din jm siger .. du har brug for alle dine kræfter når fødslen går i gang så for din egen skyld så læg dig og hvil

Håber snart der sker noget

jeg har ikke veer..
jeg tror ikke du forstår

Anmeld

5. maj 2011

lukasmor

NinaSophia skriver:

jeg har ikke veer..
jeg tror ikke du forstår

sorry .. læste reglmæssige spændinger som veer

Anmeld

5. maj 2011

twiggi

Lukasmor skriver:

sorry .. læste reglmæssige spændinger som veer

så er det godt nok "milde" veer??
de gør ondt, men jeg ligger på sofaen med dynen og film på tv'et, de kan mærkes, de gør ondt som når man har dårlig mave måde??

Anmeld

5. maj 2011

Laulund87

Influenza symptomer er helt klart tegn på at noget er i gære!

Men jeg synes sørme du har haft det skidt længe

Jeg krydser for at der gerne snart må ske noget!!

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

NinaSophia skriver:

jeg kan ikke finde ud af hvad dælen der sker..

jeg har skrevet forleden hvordan og hvorledes det hele ser ud her ved mig.. jeg har mange og meget kraftige plukveer, jeg har influenza-følelse i kroppen, jeg sover ikke om natten pga uro i kroppen og søvnløshed, jeg har hovedpine on off hele dagen, jeg har mens smerter og det spænder i det nederste hele tiden og reelmæssigt,  og mens smerter komme og går og nu også med høj feber og opkast og slem kvalme, ikke sulten og har det varmt.. 

det niver 'oppe i babys udgang' og det tynger bare rigtig meget,
baby er aktiv.

ringede til JM, og fik svaret at jeg bare skulle gå i seng og jeg skulle ringe når jeg havde veer der var slemme.

hvad skal jeg stille op??

Ring til vagtlægen måske de vil tjekke dig på sygehuset, evt. køre en ctg ???

Anmeld

5. maj 2011

JacobsMoar

Hvor lang tid har det stået på efterhånden ?

Hvis du er utryg (som jeg synes jeg kan læse at du er) synes jeg du skulle ringe til FG og sige at du er utryg, og gerne lige vil tjekkes en gang

Anmeld

5. maj 2011

lukasmor

NinaSophia skriver:

så er det godt nok "milde" veer??
de gør ondt, men jeg ligger på sofaen med dynen og film på tv'et, de kan mærkes, de gør ondt som når man har dårlig mave måde??

Hmm der er flere der oplever dårlig mave dagene inden fødslen Hvor længe har du til termin??

Anmeld

5. maj 2011

twiggi

Lukasmor skriver:

Hmm der er flere der oplever dårlig mave dagene inden fødslen Hvor længe har du til termin??

10 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.