nu må jeg vide det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2008

Anja

Ja, jeg har sgu næsten altid tid til at hænge her flere gange om dagen.

Synes jeg har rimeligt overskud til tingene. Esther er super nem, så hun kræver jo ikke så meget ud over amning, lidt puslen og snakken. Elias er som altid i godt humør trods øret der løber, han tusser for det meste bare rundt og leger - eller også spiser han - han æder konstant den dreng !

Jonas tager på ferie med sin mor i dag - han bliver hentet om en times tid - så han fylder jo ikke noget i vores hverdag den næste uges tid.

Synes nogle gange det er lidt kedeligt at gå hjemme med de to små - kun i al fald ALDRIG blive dp !

Kl 10 kommer to fra Elias´ mødregruppe til en play-date, så det bliver sjovt at se ungerne lege sammen/side om side.

Må hellere lige svinge støvsugeren mens ungerne stadig passer sig selv ....

Anja, mor til 2/3 - og alligevel med okay overskud - altså lige i øjeblikket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2008

Lise

Jeanette skriver:

ØV! skal han faste så???

Ja, han skulle faste i seks timer inden... havde en tid kl 9, så gav ham en flaske kl 2:30 mens han sov. Og her til morgen legede vi bare fra det øjeblik vi vågnede kl 6:30 til kl 9 - og det gik laaangt bedre end forventet.

Og nu er drænene lagt, og det vælter ud med betændelse (så det er DERFOR han har været umulius den seneste uges tid), og i skrivende stund ser han teletubbies og nyder dagens første måltid - en herlig skål havregrød Måske jeg også skulle få lidt morgenmad - har sympatifastet med ham...

Rart at det nu er overstået!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.