nu må jeg vide det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. november 2008

Loggidut

har i alle sammen fået et liv ved siden af....

uhhhh, den her tavshed driver mig til vandvid....

hvor er i piger...juhuuuuu...hvor er i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Juniors mor

Jeg er lige her
Men f... hvor er jeg træt når jeg kommer hjem fra arbejde og lille-pigen er puttet. Jeg orker bare ingenting - øv! Gid man gik på barsel 12 uger før termin i det offentlige!!!

Anmeld

5. november 2008

Kaufie

Jeg har været travlt optaget på jobbet - igår havde vi fx salgsmøde og derfeter generalforsamling i personaleforeningen med spisning og bowling..... Såååå...en laaang dag - og så hænger trætheden ved lidt i dag.....

Men skal da lige se lidt Aab-Villareal lidt senere....

Anmeld

5. november 2008

Tynen

Arbejde, arbejde, arbejde, arbejde.
Jeg er sgu ved at brække mig - min chef er sygemeldt, jeg har arbejdet i weekenden, huset flyder og jeg er så træt at jeg kunne dejse om alle steder.

Eventuelt overskyndende overskud hos jer andre modtages med kyshånd... Anyone?!

Anmeld

5. november 2008

linemus

Ingen overskud at gi' af herfra. Jeg har haft manden hjemme syg siden fredag tror jeg det var, nej torsdag - en stakkels syg snottet mand. Så vi har brugt aftener på hygge foran filmkassen for en gang skyld. Nu er han rask, så afsted på arbejde med ham. Jeg havde ellers lige planlagt en aften fyldt med projektarbejde, men er først nu i skrivende stund blevet færdig med at made + bade unger (denne gang uden at drukne nogen), putte x 3, rydde op efter aftensmaden (tak til Nanna, der havde sørget for, at der var én tallerken mindre at vaske af) og ordne vasketøj. Så nu er den aften gået, og jeg vil nu smørre en syltetøjsmad og se DH, for jeg er bustet! Havde bare lige et spørgsmål, så måtte lige kigge herind.

Knus Line - der også savner en god omgang babymødresludder, men har opdaget at man faktisk kan få bestilt noget, hvis man lader være. Regner med et comeback efter jul cirka...

Anmeld

5. november 2008

Plysbjørnen

Liv hvad er det???

Baby skrål, baby gylp, og ja tvangsspisning... Det er mit liv... og så får jeg lige tid til at hænge her en gang i mellem, er bare ikke helt så aktiv som jeg burde...

Betina

Anmeld

5. november 2008

Lise

Ikke mere liv end normalt...Er herinde og kigge flere gange om dagen - orker måske bare ikke at skrive noget for tiden...eller jeg ved ikke hvad jeg skal skrive... Hmm, jeg kan fortælle at Simon skal ha' dræn i ørerne i morgen formiddag. Gad godt at det var overstået allerede..

Anmeld

5. november 2008

Tikki

Jeg er med på en kigger ofte...men jeg orker ikke noget. Er bare træt træt træt i øjeblikket....Men I er bestemt ikke glemt - jeg er bare fysisk og mentalt godt brugt

Anmeld

5. november 2008

Tikki

Lise skriver:

Ikke mere liv end normalt...Er herinde og kigge flere gange om dagen - orker måske bare ikke at skrive noget for tiden...eller jeg ved ikke hvad jeg skal skrive... Hmm, jeg kan fortælle at Simon skal ha' dræn i ørerne i morgen formiddag. Gad godt at det var overstået allerede..

ØV! skal han faste så???

Anmeld

6. november 2008

Millebasse

Lise skriver:

Æv æv, Bastian har også dræn i ørerne. Det er heldigvis hurtigt overstået.. Men ikke sjot..

Pøj pøj til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.