ble skift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2008

charlottekri

jeg vil bare lige sige at de ikke er de eneste, for min mand VIL heller ikke skifte vores datter fordi han synes at det er for ulækkert... han skiftede hende de første 2 gange, men det var også kun fordi jeg var bundet til sengen efter en rygmarvsbedøvelse pga kejsersnit... det skal dog lige siges at når jeg er på arbejde i weekenden (er lige begyndt)skifter han hende (han er jo nødt til det). men han ringer dog og hører efter hvor lang tid der går før jeg kommer hjem, for han tror hun har skidt.. men hun havde heldigvis bare pruttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2008

fam.4xc

charlottekri skriver:

jeg vil bare lige sige at de ikke er de eneste, for min mand VIL heller ikke skifte vores datter fordi han synes at det er for ulækkert... han skiftede hende de første 2 gange, men det var også kun fordi jeg var bundet til sengen efter en rygmarvsbedøvelse pga kejsersnit... det skal dog lige siges at når jeg er på arbejde i weekenden (er lige begyndt)skifter han hende (han er jo nødt til det). men han ringer dog og hører efter hvor lang tid der går før jeg kommer hjem, for han tror hun har skidt.. men hun havde heldigvis bare pruttet

ej det mener han ik.... jeg er chokereret

Anmeld

7. november 2008

Anja

Fik kejsersnit begge gange, så jeg var ikke så mobil de første timer, så manden skiftede de første bleer på begge børn. Desuden skifter han oftere end mig, når han er hjemme. En "stor" ble generer ham ikke og så synes han, at det er kvalitetstid at pusle dem, nu han ikke er hjemme om dagen. Det lyder også altid sjovt, når han pulser Elias på 16 mdr - der grines og pjattes, synges og pustes på maven

Anmeld

7. november 2008

Heidi B

Hos os var det Jesper der stod for det meste de første dage, fordi jeg havde fået kejsersnit, og tvillinger... . På barselsgangen var det ham der hentede flasker og skiftede... Kunne ikke stå op de første 3 dage... Jeg tvang mig selv op, og vi kom hjem efter 5 dage. Jeg kunne kun sidde i sofaen, det viste sig jeg havde fået betændelse i såret, og blev indlagt igen 2 dage efter vi var kommet hjem. Av for helvede... Vi kunne ikke have drengene der om natten den første nat, , så der var Jesper alene med dem. Og det gik strålende... Så kom der heldigvis en afdelings sygeplejerske som sørgede for seng til drengene og Jesper... Jeg var indlagt i 5 dage.... Og blev opereret hver dag... Det var et helvede....
Men Jesper var faktisk tættere på drengene end jeg, de første 14 dage...
En måned og en dag efter jeg havde født, gik jeg en tur på 400 meter. Det var skønt...

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

24. november 2008

OSCARSSON

Hej,

Jeg må sige som Eva, er det ikke lige så normalt at man hjælpes om ble skift som man gør om alt annet ved børnene.

Det er ju også en del i at vare forælder...

Anmeld

24. november 2008

eliasogmor

altså en fra min mørdregruppes mand..han brækker sig når han skal skifte datterens lorteble.. så da hun startede på nat arbejde..stod der en skål ved siden af puslebordet....som han så lige kunne aflevere sit bræk i....

Anmeld

24. november 2008

OSCARSSON

Hi hi,

men han gør det i hvert fald, ikke også!!!

De problemer haver jeg ikke, men så har jeg haft hund seden jeg var 5 år gammel og de antal hunde lorte som jeg ryddet op fra hvalpe som lavet lort indendørs og mine voxne hunde som jeg plokket lort efter i byn haver måske varet med til at gøre mig modstandsdygtig for en mand at være... ;-)

Anmeld

1. december 2008

mette moren

Familien Madsen skriver:

hej

jeg vil lige høre hvornår jeres mænd begynde at skifte ble på børnen?

altså her hjemme gjor manden det fra starten, men jeg var lige over ved min veninde som fik en dejlig lille dreng for ca. 5 uger siden og hendes mand har ikke prøvet og skifte eller give ham tøj på endnu.. også blev jeg da lidt nysgerri efter og høre om der er andre som har en mand der var lige sådan..?

Sandra/Familien Madsen

min kæreste har kun skiftet vores dreng en enkelt gang hvor han har lavet sort.. men tisse bleer kan han godt.. ikk fordi vores dreng bruger ble mere.. men vi venter en lille ny og forventer ikk det bliver anderledes!! faktisk har jeg det bedst med selv at ordne sagerne til de er ca 1 år..

Anmeld

1. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja her skiftede farmand faktisk de første 3 bleer og måtte vise mor her hvordan man gjorde

Anmeld

1. december 2008

mette moren

Trine Spanien skriver:

Min mand har altid vaeret med helt fra starten. Og han har udviklet sig fra en mand der aldrig har haft nogen speciel interesse i boern, til en superfar der altid skal dikke og snakke med alle boern.

Og han er med i alt lige undetagen negleklipning. Det kan han ikke have, da han er bange for at klippe en finger af . Ja, vi klipper altsaa ikke negle med haekkesaksen saa chancen er ikke saa stor.

Faedrene i denne video er vist heller ikke paa bleskifteholdet saa tit: http://www.youtube.com/watch?v=Y0VQXt0w06g

Knus
Trine

ha ha ha har aldrig grint så meget i mit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.