ble skift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2008

H+S Skjolgborg.

jamen her..med begge mine børns fader.
gjorede de det en af de første dage. Kan huske mins søns far sagde han var lidt bang og utryg ved det da bange for af tag for hårdt fat.
Med min datters far lidt det samme tro jeg for han gjoede det ikke meget derefter...Jeg har kun set ham bade hende en gang da hun var 12 dage gammel..
Men vi har jo heller ikke været sammen så langtid og gik fra da victoria var 5 mdr (i jan 2007 da vi gik fra hinanden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2008

Fam. Madsen

MorCamilla skriver:

Kasper skrifede først Mikkel efter lang tid, tror der gik 2½ måned ca, men kan ikke huske det 100%..
Mikkel blev født for tidligt og fik en svær start på livet med blandt andet kuvøse og lang indlæggelse på sygehuset, hvor Kasper ikke måtte overnatte og med 1½ times kørsel frem og tilbage gik der ged i det for Kasper, det endte med at han gik ned med en form for fødselsdeprission...
Han elskede Mikkel fra første dag - det er jeg slet ikke i tvivl om, men han ville/kunne ikke binde sig til ham, og gøre ting med ham før vi var 100% sikre på at vi faktisk ville få ham med hjem fra sygehuset.. (hvilket jeg ikke bebrejder ham, overhovedet, da det er en naturlig reaktion - sagde psykologen vi snakkede med)
Vi kom hjem fra sygehuset da Mikkel var 1 måned og 14 dage, hvor Kasper lige så stille begyndte at "snakke" med ham, men kun mens han lå i vuggen eller liften. Han gav ham også sutteflaske da vi havde været hjemme en uges tid ca, men jeg skulle vist ham hvordan han skulle holde ham og hvordan han skulle holde flasken, hvad han skulle gøre hvornår og forklare hvorfor..
Kasper var meget usikker - og det kan jeg godt forstå. Bebrejder ham det ikke... Er bare glad for at han nu er verdens bedste far for vores søn.. Så for mig har det ingen betydning hvem der skifter ble og giver rent tøj på..
Jeg tænkte slet ikke over at det var træls at Kasper ikke havde lyst til at gøre det, for jeg ville jo gerne.. Og Kasper stod altid lige ved siden af når det skulle gøres.. (da vi kom hjem fra sygehuset)

ej hvorfor måtte han ikke være på sygehuset..?? det er sku godt nok for frækt synes jeg...

Anmeld

6. november 2008

stinna87

Her skiftede han TIS-bleer fra starten,var dog lidt utryg, efter 4-5 måneder tvang jeg ham til at tage bæ-bleer også, og har den aftale med ham i dag om, at jeg vil ikke høre nogle undskyldninger når ber ham skifte ble, da jeg sjældent ber ham om det...

Anmeld

6. november 2008

MorCamilla

Familien Madsen skriver:

ej hvorfor måtte han ikke være på sygehuset..?? det er sku godt nok for frækt synes jeg...

Vi var også temmelig utilfredse.. På fødegangen hvor alt er foregået normalt og barnet har det godt er der så meget plads, at faren kan overnatte der... Men på neonatal afdelingen er der ikke plads til faren kan overnatte...!!? Vi lagde 4 kvider på et to mands værelse.. (så ja der var plads mangel) men synes det er for dårligt...

Anmeld

6. november 2008

Honningblomst

Altså, er det bare mig, eller er det ikke lige normalt at far som mor skifter ble...ja, jeg forstår det ikke.
Her var det far der skiftede den første ble, desværre....
Knus..

Anmeld

6. november 2008

Kvindemin

Fra dag 1, selvf

Anmeld

6. november 2008

Fam. Madsen

Eva skriver:

Altså, er det bare mig, eller er det ikke lige normalt at far som mor skifter ble...ja, jeg forstår det ikke.
Her var det far der skiftede den første ble, desværre....
Knus..

nej det er ikke kun dig, det er jo også derfor jeg spørger om der er andre der har en mand som heller ikke ville skifte deres børn.. for her var det manden som skifte og gav tøj på første gang...

Anmeld

6. november 2008

Fam. Madsen

MorCamilla skriver:

Vi var også temmelig utilfredse.. På fødegangen hvor alt er foregået normalt og barnet har det godt er der så meget plads, at faren kan overnatte der... Men på neonatal afdelingen er der ikke plads til faren kan overnatte...!!? Vi lagde 4 kvider på et to mands værelse.. (så ja der var plads mangel) men synes det er for dårligt...

kan jeg da godt forstå, man har jo virkelig brug for hinanden i sådan situationer.. og virkelig for galt at man skal ligge 4 på en 2 mands stue

Anmeld

6. november 2008

Lullaby

Fra dag 1. Mathias og jeg skiftes til at skifte bleer

Anmeld

6. november 2008

Pia.

Fra første dag - Han var vist den første der skiftede alle tre børn da de lige var født...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.