kitty skriver:
Jeg lever i organiseret rod
Især nu, hvor jeg skriver opgave. Bjørnen er ved at gå amok, men hvis han leder efter noget ved jeg liiige hvor det er!
Nu har jeg jo i mange år boet alene sammen med min far, og han roder elt crazy meget! Det er nok der jeg har det fra 
Bjørnen roder faktisk meget selv.. Men med papirer og dokumenter på computeren o.l. er der bare styr på tingene. Alt i alfabetisk orden, starter med stort, nummereret etc.. Man bliver til tider skræmt 
Jeg har også helt klart arvet mit rode-gen fra min far - i øvrigt kom det i en pakkeløsning sammen med et glemme-ting-gen og et falde-over-sine-egne-ben-gen. Pelle er bestemt ordensmennesket her i hytten - han er det bare ikke særlig meget, så her kan altså nemt blive ret rodet med os to og så en 2-årig og en 3½-årig i huset 
Til gengæld vil jeg sige, at der er pinligt orden i vores filer på PC'en. Når jeg en sjældent gang i mellem skal finde noget på min forældres PC, så skal jeg guides - der er intet system, der giver mening for andre end min far!
Og nåh ja, så har Helmer (altså hvor er det egentlig genialt at kalde den ved navn) da givet bare lidt orden i papirarkivet herhjemme...
Anmeld