projekt ting i mapper...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Ida.

msax skriver:

det kunne være jeg skulle prøve at hænge dem på køleskabet... så burde de nemlig i teorien også være synlige for Brian

Det er da et forsøg værd....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Ida.

msax skriver:

organiseret rod er et HIT... problemet er bare at det kun er mig der kan finde ud af ordenen også har jeg jo ikke en chance for at brian ordner det...

Jep - jeg kan se problematikken!

Anmeld

5. maj 2011

otlitrom

Ida. skriver:

Øj sådan en mand lyder smart!!!

Jeg går i øvrigt stærkt ind for organiseret rod

Jeg lever i organiseret rod Især nu, hvor jeg skriver opgave. Bjørnen er ved at gå amok, men hvis han leder efter noget ved jeg liiige hvor det er!

Nu har jeg jo i mange år boet alene sammen med min far, og han roder elt crazy meget! Det er nok der jeg har det fra

Bjørnen roder faktisk meget selv.. Men med papirer og dokumenter på computeren o.l. er der bare styr på tingene. Alt i alfabetisk orden, starter med stort, nummereret etc.. Man bliver til tider skræmt

Anmeld

5. maj 2011

Ida.

kitty skriver:

Jeg lever i organiseret rod Især nu, hvor jeg skriver opgave. Bjørnen er ved at gå amok, men hvis han leder efter noget ved jeg liiige hvor det er!

Nu har jeg jo i mange år boet alene sammen med min far, og han roder elt crazy meget! Det er nok der jeg har det fra

Bjørnen roder faktisk meget selv.. Men med papirer og dokumenter på computeren o.l. er der bare styr på tingene. Alt i alfabetisk orden, starter med stort, nummereret etc.. Man bliver til tider skræmt

Jeg har også helt klart arvet mit rode-gen fra min far - i øvrigt kom det i en pakkeløsning sammen med et glemme-ting-gen og et falde-over-sine-egne-ben-gen. Pelle er bestemt ordensmennesket her i hytten - han er det bare ikke særlig meget, så her kan altså nemt blive ret rodet med os to og så en 2-årig og en 3½-årig i huset

Til gengæld vil jeg sige, at der er pinligt orden i vores filer på PC'en. Når jeg en sjældent gang i mellem skal finde noget på min forældres PC, så skal jeg guides - der er intet system, der giver mening for andre end min far!

Og nåh ja, så har Helmer (altså hvor er det egentlig genialt at kalde den ved navn) da givet bare lidt orden i papirarkivet herhjemme...

Anmeld

5. maj 2011

Skouboe

Milka skriver:

der er ret ordentligt hjemme hos mig ... om det er pga 5-minutters reglen eller fordi jeg er dybt neurotisk inde i hjernen vides ikke 

Det er fordi du er neurotisk søde

Anmeld

5. maj 2011

Milka

Skouboe skriver:

Det er fordi du er neurotisk søde

ja 

Anmeld

5. maj 2011

TbCp

Ida. skriver:

Øhm - hvorfor gør han det så ikke selv

Fordi jeg er en meget meget sød kone

Anmeld

5. maj 2011

Ida.

TbCp skriver:

Fordi jeg er en meget meget sød kone

Han er en meget meget heldig mand - ved han godt det?!

Anmeld

5. maj 2011

TbCp

Ida. skriver:

Han er en meget meget heldig mand - ved han godt det?!

Jaaaa det tror jeg

Anmeld

5. maj 2011

Barbamama

Åh gud mand vi har en kæmpe en og nu har manden sagt til mig: NU SKAL vi altså have det ordnet. Og jeg gider bare ikke. Ha ha.. Hvorfor er det lige så svært at lægge et stykke papir i en mappe når man får det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.