projekt ting i mapper...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Milka

msax skriver:

men helt særiøst - virker det hjemme hos dig ? For så er du endnu sejere end jeg troede muligt...

du er nemlig i forvejen ret sej...

der er ret ordentligt hjemme hos mig ... om det er pga 5-minutters reglen eller fordi jeg er dybt neurotisk inde i hjernen vides ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

TbCp

msax skriver:

det er også sjældent der kommer regninger herhjemme - tror også det er derfor de så nemt bliver glemt. Vi melder også alt hvad vi kan til PBS.

Det lyder ikke særlig sjovt med "indsamling" hver tredje måned...

Det værste er alle de skide taxa boner! Han tager taxa ca. 4 gange om ugen...... Suuuk... de små dumme sedler...

Og selvom jeg laver en fin plasticlomme han kan putte dem og andre sedler i så er det som om de hopper op af igen ... eller noget

Anmeld

5. maj 2011

msax

kitty skriver:

Vi har også en Helmer! (Ja, den bliver omtalt ved navn herhjemme )

Min ide med Helmer var netop det samme.. Men jeg har fundet en mand der er ret autisisk, når det kommer til at sætte ting i mapper, så det klarer han. Jeg laver bunker i en brevordner, og så vupti er det på plads, ordnet af Hr. Bjørn.

Han har nu fyldt Helmer med ledninger, dippedutter og dingenoter til tekninske ting. Pånær nederste skuffe. Den er min, og den er fuld af organisret rod!

hmm... ja sådan en mand har jeg så ikke fundet

herhjemme er det min tjans, både at lave bunkerne og komme dem i mapper... har forgæves forsøgt at få manden på banen (men måtte erkende det ikke blev godt til at jeg kunne finde rundt i det)

Anmeld

5. maj 2011

msax

Milka skriver:

der er ret ordentligt hjemme hos mig ... om det er pga 5-minutters reglen eller fordi jeg er dybt neurotisk inde i hjernen vides ikke 

jeg satser på 5-min reglen...

Anmeld

5. maj 2011

Ida.

msax skriver:

jeg tør ikke købe sådanne nogle skuffer... for så kom det aldrig i mapper eller blev ryddet op i. Så er det jo "for nemt" bare at lade det ligge...

og jeg gad bare vildt godt være et tjekket "mappe-dyr"

Jo - der bliver ryddet op, når skuffen har nået sin max-kapacitet

Regninger o.lign. kommer først i, når de er betalt - indtil da hænger de på køleskabet

Jeg bliver aldrig et organiseret mappedyr...jeg er for uorganiseret et menneske til at blive organiseret...

Anmeld

5. maj 2011

msax

TbCp skriver:

Det værste er alle de skide taxa boner! Han tager taxa ca. 4 gange om ugen...... Suuuk... de små dumme sedler...

Og selvom jeg laver en fin plasticlomme han kan putte dem og andre sedler i så er det som om de hopper op af igen ... eller noget

ja nogen gange kan man godt mistænke sedler for at have et selvstændigt liv... tror desværre kun det bliver værre når ungerne skal til at have sedler med hjem fra skole...

Anmeld

5. maj 2011

Ida.

TbCp skriver:

Øhm - hvorfor gør han det så ikke selv

Anmeld

5. maj 2011

Ida.

kitty skriver:

Vi har også en Helmer! (Ja, den bliver omtalt ved navn herhjemme )

Min ide med Helmer var netop det samme.. Men jeg har fundet en mand der er ret autisisk, når det kommer til at sætte ting i mapper, så det klarer han. Jeg laver bunker i en brevordner, og så vupti er det på plads, ordnet af Hr. Bjørn.

Han har nu fyldt Helmer med ledninger, dippedutter og dingenoter til tekninske ting. Pånær nederste skuffe. Den er min, og den er fuld af organisret rod!

Øj sådan en mand lyder smart!!!

Jeg går i øvrigt stærkt ind for organiseret rod

Anmeld

5. maj 2011

msax

Ida. skriver:

Jo - der bliver ryddet op, når skuffen har nået sin max-kapacitet

Regninger o.lign. kommer først i, når de er betalt - indtil da hænger de på køleskabet

Jeg bliver aldrig et organiseret mappedyr...jeg er for uorganiseret et menneske til at blive organiseret...

det kunne være jeg skulle prøve at hænge dem på køleskabet... så burde de nemlig i teorien også være synlige for Brian

Anmeld

5. maj 2011

msax

Ida. skriver:

Øj sådan en mand lyder smart!!!

Jeg går i øvrigt stærkt ind for organiseret rod

organiseret rod er et HIT... problemet er bare at det kun er mig der kan finde ud af ordenen også har jeg jo ikke en chance for at brian ordner det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.