Jeg var blevet tosset og havde taget en snak med faderen først, hvis han så ikke kan få sin kæreste til at stoppe, så havde jeg skrevet herinde, hvis hun lagde billeder ind at "nej, det er ikke dine børn, det er mine børn, og jeg vil endnu engang godt bede dig om at lade være med at referere til dem som dine og lægge billeder ind af dem"
Jeg syntes det er fint at børn har mange mennesker i deres liv som elsker dem højt, men min rolle som mor er min - ingen andres, fint nok at man deles om opdragerrollen når de så er hos deres far, men jeg ville for det første blive så ked af det over at mine børn kaldte en anden for mor og pisse irreteret, det er ikke hende der er mor, det er mig.. hvis en anden kvinde (der tilfældigvis var sammen med far) ikke kunne acceptere det så var jeg blevet tosset, jeg ville være fuldstændig ligeglad om hun var blevet såret, fordi hvem ved om de bliver ved med at være sammen, børn har godt af at vide hvem der er mor og hvem der er far og hvem der er mormor, farmor osv. min farfar fik en ny kone og bad os om at kalde hende for farmor (min egen farmor blev kaldt for bedste), min far blev tosset, min bedste blev tosset, vi var jo ikke hendes børnebørn og vi havde vores bedste i vores liv, hvorfor skulle hun så have den rolle, derimod har min faster haft sin mand (som ikke er min rigtige onkel) siden før jeg blev født (har aldrig mødt min rigtige onkel og han er nu død), så der så jeg det som naturligt at kalde ham onkel, der er jo ingen han tog titlen fra, hendes børn kalder ham ved navn (men det gjorde de også ved deres far, da det var meget lidt kontakt de havde haft med ham igennem deres liv)
Anmeld