hvordan ville i have det hvis....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Tænk jeg ser helt anderledes på det...

Tænk der findes en "bonus-pap-Mor" der elsker og forguder dine børn så højt at hun vil kalde dem for hendes - jeg havde da først set problemet hvis det var omvendt... Jeg ville være lykkelig hvis mine børns far fandt en kæreste som ville elske mine børn lige så højt som jeg og deres far gør - tænk hvor heldige dine børn er at have en ekstra voksen til at elske dem - FANTASTISK...

Jeg havde en kæreste på et tidspunkt han havde to skønne smukke pige - dem kaldte jeg mine piger - på trods af jeg selv har tre børn så var de to prinsesser da også mine piger ... og kommenterede jeg billeder på hjemmesiden eller facebook skrev jeg - "MINE" piger...

Jeg elsker (elskede) de to så højt så selvfølgelig var det helt naturligt for mig og deres far og heldgivis også deres mor

Knus Pia, som tror du skal prise dig lykkelig...

der er ingen tvivl om at jeg er superglad for at de elsker hinanden højt

men jeg tænker at hvis nu pigernes mor ikke havde brudt sig om det - havde du så ikke også respekteret det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

MissGeoh

Det er ikke hendes, så det synes jeg ikke hun kan tillade sig..

Min eks havde 2 børn med en anden, og der omtalte jeg dem som børnene.. Men det er jo ikke ment som i mine børn.. 

Jeg ville aldrig kunne finde på at sige de var mine børn..

Anmeld

5. maj 2011

Mamalou

Pia. skriver:

Tænk der findes en "bonus-pap-Mor" der elsker og forguder dine børn så højt at hun vil kalde dem for hendes - jeg havde da først set problemet hvis det var omvendt... Jeg ville være lykkelig hvis mine børns far fandt en kæreste som ville elske mine børn lige så højt som jeg og deres far gør - tænk hvor heldige dine børn er at have en ekstra voksen til at elske dem - FANTASTISK...

Jeg havde en kæreste på et tidspunkt han havde to skønne smukke pige - dem kaldte jeg mine piger - på trods af jeg selv har tre børn så var de to prinsesser da også mine piger ... og kommenterede jeg billeder på hjemmesiden eller facebook skrev jeg - "MINE" piger...

Jeg elsker (elskede) de to så højt så selvfølgelig var det helt naturligt for mig og deres far og heldgivis også deres mor

Jeg er enig med Pia.

Det vigtigste for mig at se, er at bonusmoderen accepterer dine børn og behandler dem godt, når de er i hendes selskab. Dine børn er jo ikke i tvivl om, hvem der er deres mor - og det er bonusmoderen heller ikke.

Der findes så mange tilfælde, hvor børnene ikke bliver accepteret, men bliver ofre for jalousi og irritation... Så hvis jeg var dig, ville jeg være glad for at dine børn har fået en bonusmor de er glade for og omvendt.

Kh. Louise, der selv er bonusmor - og ved det ikke altid er en nem opgave!

Anmeld

5. maj 2011

tinasmor

jeres børns bonusmor hele tiden sagde at børnene var hendes.

at i hver samtale hun har, både med dig og andre, udtaler hun at det er hendes børn.

jeg kan bare mærke på mig selv at jeg bliver mere og mere arrig  hun har været så respektløs overfor mig og samtidig tager hun sig den frihed og sige det er hendes børn  

hun også er herinde og hun opretter tit tråde med "hendes børn" hvor jeg så ser at det er mine 2 unger hun ligger billeder ind af.

Mht at lægge billeder ud af dine børn og skrive det er hendes. Så synes jeg da, du skal kontakte Henrik, for man kan vel ikke bare lægge billeder af andres børn ud, uden at forældrene har givet tilladelse.

Anmeld

5. maj 2011

Stéphanie

Anonym skriver:

jeg har også bare prøvet at ignorere det men kan mærke inde mig selv at jeg bliver mere rasende netop fordi jeg har konfronteret hende og hun så bare bliver ved.

Jamen når det går dig så meget på, så er i nødt til at finde en løsning i begge kan være tjent med. Det skal ikke værre sådan at børnenes mor er ked af det pga det, det går jo kun udover børnene så. Prøv at snakke med hende endnu en gang.

Anmeld

5. maj 2011

Pia.

Anonym skriver:

der er ingen tvivl om at jeg er superglad for at de elsker hinanden højt

men jeg tænker at hvis nu pigernes mor ikke havde brudt sig om det - havde du så ikke også respekteret det?

Jo det havde jeg selvfølgelig ... Hvs hun havde fortalt mig hun ikke brød sig om det havde jeg selvfølgelig ikke sagt og skrevet "mine" piger mere - men jeg var faktisk blevet såret hvis hun havde sagt det

Fordi de piger betyder (betød, vi er ikke kærester mere) rigtig meget for mig, og det vidste hun jo godt - det var jo ikke bare noget jeg skrev og sagde jeg betragtede dem virkelig som en del af mine - og forgudet dem begge..

Knus Pia.

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

jeres børns bonusmor hele tiden sagde at børnene var hendes.

at i hver samtale hun har, både med dig og andre, udtaler hun at det er hendes børn.

jeg kan bare mærke på mig selv at jeg bliver mere og mere arrig  hun har været så respektløs overfor mig og samtidig tager hun sig den frihed og sige det er hendes børn  

hun også er herinde og hun opretter tit tråde med "hendes børn" hvor jeg så ser at det er mine 2 unger hun ligger billeder ind af.

Åhh, altså...mine børn er manges....de er mine veninders, mine søstres, mine forældres osv...jeg tror ikke på at børn kan få for mange voksne som elsker og holder af dem og jeg ville være så glad hvis min x fik en kæreste der tog mine børn til sig, så mine drenge også var hendes...børnene ved hvem der er mor men at der er mange der elsker dem, det synes jeg er så fantastisk for mine drenge...

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg er enig med Pia.

Det vigtigste for mig at se, er at bonusmoderen accepterer dine børn og behandler dem godt, når de er i hendes selskab. Dine børn er jo ikke i tvivl om, hvem der er deres mor - og det er bonusmoderen heller ikke.

Der findes så mange tilfælde, hvor børnene ikke bliver accepteret, men bliver ofre for jalousi og irritation... Så hvis jeg var dig, ville jeg være glad for at dine børn har fået en bonusmor de er glade for og omvendt.

Kh. Louise, der selv er bonusmor - og ved det ikke altid er en nem opgave!

problemet er at børnene faktisk har været i tvivl hvem deres mor var fordi hun manipulerede dem så meget. børnehaven og kommunen blev indblandet fordi hun overtrådte for mange grænser og efter en tur i retten er hun så holdt op gudskelov

nok også derfor jeg reagerer som jeg gør nu

Anmeld

5. maj 2011

Aves.

Pia. skriver:

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Åhh, altså...mine børn er manges....de er mine veninders, mine søstres, mine forældres osv...jeg tror ikke på at børn kan få for mange voksne som elsker og holder af dem og jeg ville være så glad hvis min x fik en kæreste der tog mine børn til sig, så mine drenge også var hendes...børnene ved hvem der er mor men at der er mange der elsker dem, det synes jeg er så fantastisk for mine drenge...

du har fuldstændig ret

men problemet er i dette tilfælde at børnene faktisk har været i tvivl hvem deres mor var fordi hun manipulerede dem så meget. børnehaven og kommunen blev indblandet fordi hun overtrådte for mange grænser og efter en tur i retten er hun så holdt op gudskelov

nok også derfor jeg reagerer som jeg gør nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.