Pia. skriver:
Tænk jeg ser helt anderledes på det...
Tænk der findes en "bonus-pap-Mor" der elsker og forguder dine børn så højt at hun vil kalde dem for hendes - jeg havde da først set problemet hvis det var omvendt... Jeg ville være lykkelig hvis mine børns far fandt en kæreste som ville elske mine børn lige så højt som jeg og deres far gør - tænk hvor heldige dine børn er at have en ekstra voksen til at elske dem - FANTASTISK...
Jeg havde en kæreste på et tidspunkt han havde to skønne smukke pige - dem kaldte jeg mine piger - på trods af jeg selv har tre børn så var de to prinsesser da også mine piger ... og kommenterede jeg billeder på hjemmesiden eller facebook skrev jeg - "MINE" piger...
Jeg elsker (elskede) de to så højt så selvfølgelig var det helt naturligt for mig og deres far og heldgivis også deres mor 
Knus Pia, som tror du skal prise dig lykkelig...

Jeg er enig med Pia.
Det vigtigste for mig at se, er at bonusmoderen accepterer dine børn og behandler dem godt, når de er i hendes selskab. Dine børn er jo ikke i tvivl om, hvem der er deres mor - og det er bonusmoderen heller ikke.
Der findes så mange tilfælde, hvor børnene ikke bliver accepteret, men bliver ofre for jalousi og irritation... Så hvis jeg var dig, ville jeg være glad for at dine børn har fået en bonusmor de er glade for og omvendt.
Kh. Louise, der selv er bonusmor - og ved det ikke altid er en nem opgave!
Anmeld