Caroline86 skriver:
Har du en uro hængende over puslepladsen?
Jeg tænker at du skal prøve at få hende til at kigge andre veje ved at lede hendes opmærksomhed mon venstre og opad vht. uroer, rangler, en spilledåse el. lign 
Jeg tror ikke nødvendigvis at hun er utryg, men selvfølgelig KAN det være et tegn..
Jeg tænker faktisk mere at hun måske har ligget sådan inde i mavsen og det derfor er trygt og velkendt for hende?
Laura havde tendens til at ligge på samme måde som hun havde ligget i maven og gør det til tiden stadig (hun sad fastspændt med hovedet under mine ribben) så hun i tremmesenge ligger med hovedet op mod tremmerne (ser ikke rart ud
) eller putter hovedet helt op i hjørnet 
Men prøv at lave en masse aktivitet op mod dig og mod venstre når hun ligger og se om det virker 
Det kan også være hun er lidt stiv i nakken og det simpelthen er den mest bekvemme måde at ligge!?
Knus
Jeg har ingen uro hængende over puslebordet, da den bliver dasket ned af katten. Den må ikke hænge der i fred, så det har vi ligesom opgivet. Tilgengæld er der andre ting på puslebordet som hun kan kigge på. Det har jeg stilt til venstre, men hun foretrækker alligevel at ligge på sin højre kind.
Jeg ved ikke hvordan hun har ligget med hovedet i maven. Jeg ved bare at hun lå med numsen nede ved fødslen. Men det kan selvfølgelig være et godt bud, at det er en stilling hun er vant til og tryg ved.
Som du også skriver, så har min datter det også med at ligge helt op til vugge kanten og sommetider i en stilling som ikke ser så behagelig ud. Men igen, det kan være at hun kan li` at ligge sådan...?
Du skal ihvertfald have tak for dit svar 
Anmeld