Idealvægt, hvordan pokker.,...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2008

Christinahr

bette skriver:

man kan ikke punkt træne.. bare lige en indskydelse

Nej men det jeg mener er at hvis man synes ens overarme er for slatne hjælper det nok ikke meget på det problem hvis man cykler for motionere, så må man finde en anden form der også træner den del af kroppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

heaven

min veninde har arbejdet for de danske vægtkonsulenter... der er den gyldne regel: Ideal-vægt er ens højde minus 102... ex, jeg er 152 - min idealvægt er dermed 50 kg.... men alt er jo relativt, og der tages selvf. højde for kropsbygning, men hun siger at den holder stik langt de fleste gange....

Jannie - der absolut IKKE mener du trænger til at tabe dig mere

Anmeld

6. november 2008

bette

Christinahr skriver:

Nej men det jeg mener er at hvis man synes ens overarme er for slatne hjælper det nok ikke meget på det problem hvis man cykler for motionere, så må man finde en anden form der også træner den del af kroppen

okay.. du taber dig som sagt ikke hvor DU har lyst til at tabe dig.. men der hvor kroppen tager af sine fedtdepoter..
derfor kan cykling være en udemærket idrætsform..
men at kombinere det med styrketræning ville være godt.. ide man opbygger flere muskler der kan forbrænde meget mere..

men igen, man kan ikke punkttræne..

Anmeld

6. november 2008

Honningblomst

heaven skriver:

min veninde har arbejdet for de danske vægtkonsulenter... der er den gyldne regel: Ideal-vægt er ens højde minus 102... ex, jeg er 152 - min idealvægt er dermed 50 kg.... men alt er jo relativt, og der tages selvf. højde for kropsbygning, men hun siger at den holder stik langt de fleste gange....

Jannie - der absolut IKKE mener du trænger til at tabe dig mere

Tak...så er jeg tre kilo under den...hmm.
Tager lige hvad den kan indtil mandag til mødet med lægen...har intil videre tabt 3,3kg siden vægten forrige mandag..
Knus..

Anmeld

6. november 2008

Honningblomst

Eva skriver:

Tak...så er jeg tre kilo under den...hmm.
Tager lige hvad den kan indtil mandag til mødet med lægen...har intil videre tabt 3,3kg siden vægten forrige mandag..
Knus..

3,8 kg har jeg sgu tabt siden forrige mandag....for dælen hvor er det bare godt...

Anmeld

6. november 2008

petersmor

Eva skriver:

3,8 kg har jeg sgu tabt siden forrige mandag....for dælen hvor er det bare godt...

Super flot

Knus Hanne

Anmeld

9. november 2008

Bamseboet :D

Eva skriver:

Fandt selv en side her, hvis andre vil prøve.....spændt på hvad den siger om mig.http://www.slankeassistent.dk/fedtprocent-idealvaegt.php

Knus..

tror ikke på denne...

i følge den, så er min ideal vægt 84,1 - 87,4
( fedt procent på 20%, hvilket sku være lav-normalt)

Vejer lige nu 82,9 45.png

men vil altså sige at mit bmi er er godt stykke over 30..

Anmeld

9. november 2008

Honningblomst

Bamseboet :D skriver:

tror ikke på denne...

i følge den, så er min ideal vægt 84,1 - 87,4
( fedt procent på 20%, hvilket sku være lav-normalt)

Vejer lige nu 82,9 45.png

men vil altså sige at mit bmi er er godt stykke over 30..

Nej, det lyder da helt forkert...mit bmi er 22 og den siger jeg godt måtte tabe et par kilo endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.