Idealvægt, hvordan pokker.,...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.794 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. november 2008

Honningblomst

Piger, hvordan finder man sin idealvægt...kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal veje. Nu har jeg tabt tre kilo mere, men synes stadig ikke det er nok.
Så ville gerne have noget at holde mig til..men hvad eller hvordan??

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Plysbjørnen

Idealvægten er din BMI mellem 20,0 og 24.99

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Trold skriver:

Idealvægten er din BMI mellem 20,0 og 24.99

Men det fortæller jo ikke så meget...nogle vil jo være for store med et bmi på 23 og andre er for tynde ved selv samme tal...så jeg tænker mere på hvordan man kan vurdere det udfra lige netop sådan som man er bygget og ser ud...
Knus Eva..

Anmeld

5. november 2008

Plysbjørnen

synes jeg kan mindes at jag engang har hørt noget med højden i cm minus 110. men er ikke sikker

Anmeld

5. november 2008

Christinahr

Jeg er helt med hvor du vil hen, men er det så ikke noget med at se i spejlet eller på sin tøj str om det hænger sammen med ens højde.

En anden ting kunne være man skulle træne de områder man ikke var tilfredse med frem for at tabe vægt, hvis man ikke taber sig de rigtige steder

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Trold skriver:

synes jeg kan mindes at jag engang har hørt noget med højden i cm minus 110. men er ikke sikker

Men det tager jo heller ikke hensyn til kropsbygning osv...nå, men måske der bare ikke er nogen måde at finde ud af det på.
Tror måske bare jeg skal vælge hvad jeg synes der er min idealvægt...1½ kg fra nu må være den..

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Christinahr skriver:

Jeg er helt med hvor du vil hen, men er det så ikke noget med at se i spejlet eller på sin tøj str om det hænger sammen med ens højde.

En anden ting kunne være man skulle træne de områder man ikke var tilfredse med frem for at tabe vægt, hvis man ikke taber sig de rigtige steder

Tjo...jo, det er det måske...men bliver man mon nogensinde tilfreds med spejlbilledet??
Men du har nok ret....
Knus..

Anmeld

5. november 2008

skovfidusen

http://www.motion.au.dk/bmi.shtml

her kan du måle dit bmi :O)
men man skal tage det med et gram salt, for er du meget trænet vejer dine muskler jo også

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

skovfidusen skriver:

http://www.motion.au.dk/bmi.shtml

her kan du måle dit bmi :O)
men man skal tage det med et gram salt, for er du meget trænet vejer dine muskler jo også

Ja, bmi kan jo desværre ikke bruges til så meget....måske jeg bare skal gå over i motionscenteret og få en fedtmåling.
Knus..

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Fandt selv en side her, hvis andre vil prøve.....spændt på hvad den siger om mig.http://www.slankeassistent.dk/fedtprocent-idealvaegt.php

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.