Idealvægt, hvordan pokker.,...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2008

Plysbjørnen

Eva skriver:

Men det tager jo heller ikke hensyn til kropsbygning osv...nå, men måske der bare ikke er nogen måde at finde ud af det på.
Tror måske bare jeg skal vælge hvad jeg synes der er min idealvægt...1½ kg fra nu må være den..

Nej det kan der være noget om... knoglebygning tager den just ikke højde for... Så det korrekt svar finder du nok aldrig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2008

Marie;-)

Det er jo kun noget du selv kan afgøre - sltså hvornår du er slank nok.

Men på mig lyder det som om at du mangler opstramningen? Og der skal nok noget motion ind over kombineret med den gode kost. Men du dyrker måske allerede motion?

Men ja en tur ned og få målt fedtprocenten og fokuser på den - og ikke vægten! For det kan være at hvis du om en måned har en lavere fedtprocent - så vejer 2kg mere, men tilgengæld føler dig mere smækker. ;-)

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Trold skriver:

Nej det kan der være noget om... knoglebygning tager den just ikke højde for... Så det korrekt svar finder du nok aldrig...

Men den side jeg lige fandt, den tager hensyn eller der skal man i hvert fald måle sig forskellige steder og udfra det og vægt får jeg en idealvægt og fedtprocent tal...og der skal jeg så lige tabe to kg mere...
Knus..

Anmeld

5. november 2008

Marie;-)

Marie;-) skriver:

Men på mig lyder det som om at du mangler opstramningen? Og der skal nok noget motion ind over kombineret med den gode kost. Men du dyrker måske allerede motion?

Men ja en tur ned og få målt fedtprocenten og fokuser på den - og ikke vægten! For det kan være at hvis du om en måned har en lavere fedtprocent - så vejer 2kg mere, men tilgengæld føler dig mere smækker. ;-)

i

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Marie;-) skriver:

Tror måske mest jeg skal finde en ro...og accepetere vægten og mig selv som jeg er....bare så svært som tørlagt fed...-smiler- tror det rykker ved ens selvbillede når man har været fed, desværre.
Bare rart at få af vide at vægten er ok, men nu smider jeg to kg mere og så er det slut..

Anmeld

5. november 2008

3rollinger

Hej Eva

Ja, vi har jo snakket om det foer, det med at man som tidligere fed, ligesom har tilegnet sig en "hjernefejl" som goer at man ikke kan se sig selv slank.

Min hjernefejl kommer lidt i perioder. Nogen gange kan jeg godt synes jeg ser relativt slank ud (traenger dog stadig til at tabe 5-6 kg) mens andre dage ser jeg bare fed ud .

Men hvad med at spoerge familie og meget aerlige venner til raads. Der er altid nogen der meget gerne vil give deres mening og som man kan stole paa. Om de mener det ville goere noget hvis du tabte dig lidt mere her og der.

Det billede jeg har set af dig hvor du har saadan et stort baelte paa, der ser du altsaa meget slank ud og der ser ikke ud til at vaere ret meget mere at tage af

Knus
Trine

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Trine Spanien skriver:

Hej Eva

Ja, vi har jo snakket om det foer, det med at man som tidligere fed, ligesom har tilegnet sig en "hjernefejl" som goer at man ikke kan se sig selv slank.

Min hjernefejl kommer lidt i perioder. Nogen gange kan jeg godt synes jeg ser relativt slank ud (traenger dog stadig til at tabe 5-6 kg) mens andre dage ser jeg bare fed ud .

Men hvad med at spoerge familie og meget aerlige venner til raads. Der er altid nogen der meget gerne vil give deres mening og som man kan stole paa. Om de mener det ville goere noget hvis du tabte dig lidt mere her og der.

Det billede jeg har set af dig hvor du har saadan et stort baelte paa, der ser du altsaa meget slank ud og der ser ikke ud til at vaere ret meget mere at tage af

Knus
Trine

Jo, det er en idé...men de synes bestemt ikke jeg skal tabe mere...min mor synes det er ved at være for meget og det samme med min x...men ja, jeg har nok bare selv svært ved at tro det.
Kunne bare være rart med en seddel hvor den rigtige vægt stod på, men den findes jo ikke, det ved jeg jo godt....men hvor ville det være nemmere.
Knus og tak for svar...

Anmeld

5. november 2008

Ny mor

Øh, det nemmeste er nok at stille sig op foran et stort spejl splitter "kong hans", så burde du nemt kunne se om der mangler nogle kg, gennemsnitsidealvægt eller ej.....

Held og lykke!

Birgitte

Anmeld

5. november 2008

Honningblomst

Øh, det nemmeste er nok at stille sig op foran et stort spejl splitter "kong hans", så burde du nemt kunne se om der mangler nogle kg, gennemsnitsidealvægt eller ej.....

Held og lykke!

Birgitte

Niks...så havde jeg gjort det...og tak..

Anmeld

5. november 2008

bette

Christinahr skriver:

Jeg er helt med hvor du vil hen, men er det så ikke noget med at se i spejlet eller på sin tøj str om det hænger sammen med ens højde.

En anden ting kunne være man skulle træne de områder man ikke var tilfredse med frem for at tabe vægt, hvis man ikke taber sig de rigtige steder

man kan ikke punkt træne.. bare lige en indskydelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.