Græd i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Ja , jeg har altid været meget følelsesladet .. Og det er IKKE blevet bedre efter jeg er blevet mor ! Kan allerede få en klump i halsen bare ved tanken om at min baby bliver mindre baby for hver dag der går  Hun er jo 1 år om lidt ! .. Eller nej .. Men sådan føler jeg det :b

Er nu lidt nervøs for om jeg kommer til at tude ved hendes dåb på søndag  Håber jeg kan styre mig ..

Jeg er normalt en rigtig tude kiks... Romaniske film, små dyr der har det skidt, you name it... Men sjovt nok har jeg taget mor-rollen i stiv arm og græd hverken da jeg fødte eller ved dåben.. Men jeg fælder dog en tåre i ny og næ når hun gør noget uimodståellig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mamalou

Jeg har stemt andet, da jeg endnu ikke har født og derfor ikke fået mit barn døbt. 

Jeg har været til barnedåb hos min niece, hvor jeg græd... Jeg har meget nemt til tårer og synes det var så stort... Så der er næsten garanti for tårer når min lille prins skal døbes... 

Anmeld

5. maj 2011

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

Jeg er normalt en rigtig tude kiks... Romaniske film, små dyr der har det skidt, you name it... Men sjovt nok har jeg taget mor-rollen i stiv arm og græd hverken da jeg fødte eller ved dåben.. Men jeg fælder dog en tåre i ny og næ når hun gør noget uimodståellig

Hehe .. Sådan har jeg det også :b

Bortset fra den del med mor-rollen :p Græd som pisket da jeg så (hørte) hende første gang :b Første gang hun vendte sig , smilede osv. :b Sidder ig får tårer i øjnene nu , bare ved tanken ! Åh .. Synes det er lidt irritende

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Sådan har jeg det også :b

Bortset fra den del med mor-rollen :p Græd som pisket da jeg så (hørte) hende første gang :b Første gang hun vendte sig , smilede osv. :b Sidder ig får tårer i øjnene nu , bare ved tanken ! Åh .. Synes det er lidt irritende

Fniiiis Jeg kender det.. Kan os fælde maaaange tårer over platte ting, men min mand synes jeg er kær når jeg gør det.

Anmeld

5. maj 2011

Maja_4000

Tina&Martin skriver:

Fniiiis Jeg kender det.. Kan os fælde maaaange tårer over platte ting, men min mand synes jeg er kær når jeg gør det.

Hehe .. Min kæreste er vidst heller ikke nået at blive irriteret over det endnu :b

Anmeld

5. maj 2011

Tina&Laura

Maja_4000 skriver:

Ja , jeg har altid været meget følelsesladet .. Og det er IKKE blevet bedre efter jeg er blevet mor ! Kan allerede få en klump i halsen bare ved tanken om at min baby bliver mindre baby for hver dag der går  Hun er jo 1 år om lidt ! .. Eller nej .. Men sådan føler jeg det :b

Er nu lidt nervøs for om jeg kommer til at tude ved hendes dåb på søndag  Håber jeg kan styre mig ..

Jeg græd.
Eller ..jeg fik tårer i øjnene og måtte lige tørre dem væk!
Det kom da min svigerinde, som er gudmor sagde navnet ved døbefonten. Jeg synes simpelthen det var SÅ smukt. 

Anmeld

5. maj 2011

corneliasmor

Jeg har det fuldstændig ligesom dig. jeg har også fået MEGET let til tåre efter jeg blev mor. Jeg havde tårer i øjnene og "knækket" stemme fra vi skulle ind i kirken og til vi kom ud..... så er vi nok bare nogle der har det

Anmeld

5. maj 2011

Fru.Mäes <3

OM jeg gjorde Da min bette dreng skulle have vand i håret og min lillesøster sagde "Felix Maes Hedegaard Kristensen" - der måtte jeg lige tage kæresten i hånden og kigge op i lampen!! Det var SÅ vildt - der gik det virkelig op for mig! Jeg er fandme MOR KÆFT - jeg ELSKER at være Mor

Anmeld

6. maj 2011

Maja_4000

FrøkenHedegaard skriver:

OM jeg gjorde Da min bette dreng skulle have vand i håret og min lillesøster sagde "Felix Maes Hedegaard Kristensen" - der måtte jeg lige tage kæresten i hånden og kigge op i lampen!! Det var SÅ vildt - der gik det virkelig op for mig! Jeg er fandme MOR KÆFT - jeg ELSKER at være Mor

Jeg fyger også når hendes farbror står dér med hende ! Og så når vi skal gå ud af kirken .. Åh .. Jeg tror , at det bliver slemt :p Må ud og købe en vandfast mascara

"Heldigvis" er der 4 som skal døbes , så alle kigger jo ikke kun på os :b

Anmeld

9. maj 2011

Maja_4000

Update:

Jeg græd ikke ! xD Kæmpede ved døbefonden , men jeg klarede det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.