Græd i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Græd du ved dit barns dåb ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.876 visninger
31 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Maja_4000

Ja , jeg har altid været meget følelsesladet .. Og det er IKKE blevet bedre efter jeg er blevet mor ! Kan allerede få en klump i halsen bare ved tanken om at min baby bliver mindre baby for hver dag der går  Hun er jo 1 år om lidt ! .. Eller nej .. Men sådan føler jeg det :b

Er nu lidt nervøs for om jeg kommer til at tude ved hendes dåb på søndag  Håber jeg kan styre mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mor-til-asta-09

Jeg græd ikke ved min datters dåb, sådan er jeg ikke bygget

Men føler du for at græde, så gør det.. Er en super stor ting at få sit barn døbt.. så go for it

Anmeld

4. maj 2011

Maja_4000

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg græd ikke ved min datters dåb, sådan er jeg ikke bygget

Men føler du for at græde, så gør det.. Er en super stor ting at få sit barn døbt.. så go for it

Jamen jeg synes det er så pinligt !

Anmeld

4. maj 2011

Mor-til-asta-09

Maja_4000 skriver:

Jamen jeg synes det er så pinligt !

Ej det skal du ikke tænke på.. bare husk vandfast mascare ellers bliver det pinligt

Anmeld

4. maj 2011

lukasmor

Maja_4000 skriver:

Ja , jeg har altid været meget følelsesladet .. Og det er IKKE blevet bedre efter jeg er blevet mor ! Kan allerede få en klump i halsen bare ved tanken om at min baby bliver mindre baby for hver dag der går  Hun er jo 1 år om lidt ! .. Eller nej .. Men sådan føler jeg det :b

Er nu lidt nervøs for om jeg kommer til at tude ved hendes dåb på søndag  Håber jeg kan styre mig ..

Det tror jeg at jeg gør .. Jeg er en følsom pige

Anmeld

4. maj 2011

Lise

Jeg fik tårer i øjnene og en klump i halsen da vi gik ind (i vores kirke kan man vælge at blive i "venterummet" under gudstjenesten, og først komme ind til selve dåben. Det har vi gjort begge gange, men det betyder at man skal gå op af kirkegulvet mens alle kigger smilende på én, og dér hylede jeg lidt, ja... begge gange.

Anmeld

4. maj 2011

Lou87

Maja_4000 skriver:

Det er ok og være følelsesladet, selvf kan jeg godt forstå hvis du selv kan blive irriteret over det.. Men synes det er helt ok sådan en dag og du skal da aldrig holde dig tilbage, sådan er du da bare

Jeg har stemt ja, men vil ikke sige jeg græd..
Var bare våd i øjnene et kort øjeblik da vi gik op af gulvet.. (puhaa tænk når jeg skal giftes, ska da vidst ha vandfast mascara på hihi)
Og også lidt da selve dåben fandt sted, men ikke så der kom tåre ned af kinden eller noget..
Men rørt - ja bestemt!

Anmeld

4. maj 2011

Nessie

Maja_4000 skriver:

Jeg har aldrig været den store "tuder", men det har da godt nok ændret sig efter jeg har fået Daniel.
Jeg fik ingen tudetur lige efter fødslen, som man jo ellers hører om.

Men da Daniels gudmor sagde hans navn i kirken, måtte jeg lige tørre øjnene, og igen da vi åbnede gaver, og der var nogle meget personlige gaver til Daniel, og gaver fra uventet kant.
Kommentaren fra min kæreste var: "Det var da på tide, nu har jeg ventet på den tudetur i 4 mdr...:"

Anmeld

4. maj 2011

MissGeoh

Jeg græd til min fætters konfirmation ved en tale. 

Anmeld

4. maj 2011

grinbidderen

Jeg har stemt andet.

Da min søn skulle døbes der da vi så gik ind i kirken og da jeg så fik øje på min mor og min søster så fik jeg en tåre ned af kinden, fordi det var så stort og jeg følte at jeg endelig viste at jeg havde udrettet noget stort ved at jeg var blevet mor og at jeg havde anceret (staves) en hel dåbs fest for min vidunderlige søn uden at få hjælp.. så var rigtig stolt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.