Græd i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Maja_4000

grinbidderen skriver:

Jeg har stemt andet.

Da min søn skulle døbes der da vi så gik ind i kirken og da jeg så fik øje på min mor og min søster så fik jeg en tåre ned af kinden, fordi det var så stort og jeg følte at jeg endelig viste at jeg havde udrettet noget stort ved at jeg var blevet mor og at jeg havde anceret (staves) en hel dåbs fest for min vidunderlige søn uden at få hjælp.. så var rigtig stolt..

Det er også lidt sådan jeg har det .. Synes det er så fantastisk at jeg har sat en SÅ dejlig pige i verden ! Og nu skal hun fejres rigtigt for første gang <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mira0911

Jeg har meget nemt til tåre... Da vi gik ud af kirken og alle folk kiggede på os, fik jeg en enorm klump i halsen og kunne mærke tårene var på vej... Men det skete... Jeg bed mig selv hårdt i kinden... 

Anmeld

4. maj 2011

Maja_4000

MoarJ skriver:

Jeg har meget nemt til tåre... Da vi gik ud af kirken og alle folk kiggede på os, fik jeg en enorm klump i halsen og kunne mærke tårene var på vej... Men det skete... Jeg bed mig selv hårdt i kinden... 

Årh .. Jeg frygter også når vi skal gå forbi alle de mennesker !  Behøver ens familie egentlig komme i kirken ?  Hehe

Anmeld

4. maj 2011

Alína Hólm

sådan næsten, glæde tåre.

ikke ødelægge sminken

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Maja_4000 skriver:

Årh .. Jeg frygter også når vi skal gå forbi alle de mennesker !  Behøver ens familie egentlig komme i kirken ?  Hehe

Ja familien skal da være med til det i kirken... 

Anmeld

4. maj 2011

Maja_4000

MoarJ skriver:

Ja familien skal da være med til det i kirken... 

Selvfølgelig :b Men hvis de ikke stod der , tror jeg ikke jeg ville have så let ved at få våde øjne

Anmeld

4. maj 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Inden jeg fik børn græd jeg aldrig lige meget hvad der skete, men efter jeg er blevet mor er jeg åbenbart blevet mere følsom og kan nu både græde af glæde og af sorg. Både til min søns og datters barnedåb græd jeg.

Anmeld

4. maj 2011

Mira0911

Maja_4000 skriver:

Selvfølgelig :b Men hvis de ikke stod der , tror jeg ikke jeg ville have så let ved at få våde øjne

Hmm... Godt spørgsmål.. Tror alligevel jeg vil have en klump i halsen osv hvis de ikke var der... 

Anmeld

5. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Maja_4000 skriver:

Ja , jeg har altid været meget følelsesladet .. Og det er IKKE blevet bedre efter jeg er blevet mor ! Kan allerede få en klump i halsen bare ved tanken om at min baby bliver mindre baby for hver dag der går  Hun er jo 1 år om lidt ! .. Eller nej .. Men sådan føler jeg det :b

Er nu lidt nervøs for om jeg kommer til at tude ved hendes dåb på søndag  Håber jeg kan styre mig ..

ja helt klart hved alle tre faldt nogle glædestår. meget normalt. for mig var de så stor da jeg født mine børn.

*SS*

Henriette

Anmeld

5. maj 2011

charlie73

Ja mor her er meget følelsesladet så det kunne bare ikke blive inde i mig - da vi gik ind i kirken blev jeg såå stolt så der begyndte det - og det fortsatte - så vore billeder fra kirken er med mor her med røde øjne - ikke så charmerende - men sådan skulle det være 

Jeg synes i øvrigt det er helt i orden at have det på den måde - jeg kan ikke holde det inde - og så må folk tænke hvad de vil 

Hilsen Charlotte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.