Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min brudebuket var jeg selv inde og vælge, så skulle manden hente og betale den på selve dagen. Den kostede 650 kr brystbuketten 75kr. Synes selv den var rigtig smuk og enkel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NadiaSK skriver: HejsaJeg har selv lige haft undersøgt lidt omkring en enkelt og forholdsvis lille brudebuket med roser. Dem jeg snakkede med kunne gøre det for 300 eller 500 alt efter om den var (rundbundet?) eller ej. Prøver at vedhæfte billeder hvis jeg kan finde ud af det Den første er den til 300kr lige til orientering Ved ikke om jeg har fået et MEGET billigt tilbud - kunne godt virke sådan når jeg ser på de andre besvarelser, men det er selvfølgelig også kun for brudebuketten
HejsaJeg har selv lige haft undersøgt lidt omkring en enkelt og forholdsvis lille brudebuket med roser. Dem jeg snakkede med kunne gøre det for 300 eller 500 alt efter om den var (rundbundet?) eller ej. Prøver at vedhæfte billeder hvis jeg kan finde ud af det Den første er den til 300kr lige til orientering Ved ikke om jeg har fået et MEGET billigt tilbud - kunne godt virke sådan når jeg ser på de andre besvarelser, men det er selvfølgelig også kun for brudebuketten
Wow en flot buket.. Det er netop sådan en jeg gerne vil have.. bare med mørkerøde roser i stedet.. satser stærkt på at den ikke kommer til at koste mere end 500 kr.. kender måske en der kan lave den for mig privat nemlig ;D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128