Brudebuket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

LBK

Livas mor skriver:

Jeg skal selv giftes d. 28 maj (hvilket er liiiiiige om lidt).. Og noget af det eneste vi faktisk også mangler er brudebuket og brystblomst.. Er også helt i tvivl om hvad sådan noget koster, og går på ingen måde op i det.. Så gider ikke ofre en formue

Så er god relevant tråd

Stort tillykke

Jeg har det på samme måde. Det er ikke der jeg vil smide pengene. Men en lille buket vil man da gerne have Og selvfølgelig skal manden da også have en brystbuket...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

spj

Mener min kostede 2500. Den var også virkelig flot og havde taget rigtig lang tid at lave. Jeg var så streng, at jeg selv var nede og bestille den også fik manden besked på hvor han skulle hente den og betale den

Anmeld

4. maj 2011

Natascha

Min kostede 750 kr incl. brystbuketterne til 3 pers. og er lavet i flensborg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2011

LBK

Natascha skriver:

Min kostede 750 kr incl. brystbuketterne til 3 pers. og er lavet i flensborg

Wow den er flot

Anmeld

4. maj 2011

N&J

L_K skriver:

Hej girls...

Jeg står og skal giftes om UNDER TO MÅNEDER..WOW

Og prøver lige at samle nogle af de sidste økonomiske tråde.

Hvor meget kostede jeres brudebuket.????

Ved godt at nogle har tradition for at det er manden der køber den, sådan er der ikke her... Og det kunne jo være, at i kendte prisen alligevel.... Håber i kan hjælpe...

Vi var omkring flere blomsterforretninger da min søster skulle giftes, men hun ville have flere farver af lyserød i og det var der bare ikke rigtig særlig stort udvalg af, så vi endte med at tage forbi en planteskole og fandt den smukkeste buket til 250 kr., min mor bandt den ind med bånd..

Har ikke lige billede af den på denne computer.. men gudesmuk var den nu altså alligevel - til tros for det billige beløb

Anmeld

5. maj 2011

Natascha

L_K skriver:

Wow den er flot

Tak skal du ha... var også rigtig glad for den, og den holdte 14 dage efter brylluppet i en vase

Anmeld

6. maj 2011

Mutti2B

Valle81 skriver:

Hjertelig tillykke med det forestående bryllup:0)

Jeg fik min søster til at binde min og brystbuketter og buket til Asta. Min søster købte blomsterne gennem den forretning hun arbejder(supermarked) i og fik dem så til indkøbspris  - men vil tro at der i alm butikspriser er for omkring 200-250 kroner blomster inkl. lidt grønt som er købtien blomsterbutik. Jeg var alt alt for bnærrig til at give prisen hos forhandler:0)

Det er callaer som er bundet stramt sammen:0)

Held og lykke:0)

Christina

Super flot buket :-). Kan rigtig godt li at den er så enkel og sikke en farve :-)

Anmeld

7. maj 2011

Albatrossen

Hej Piger

Har stået i blomsterforretning i mange år, det er forskelligt med pris alt efter hvor i vil have den lavet så det kan godt betale sig at shoppe lidt rundt

Hvis det er en ruhndbunden buket i  vil have så kunne i jo bare bestille en rokoko buket og ikke nævne at det er en brudebuket så kan i spare MANGE penge !!! Brystbuketterne kan i sagtens lave selv i kan vælge en eller to af de blomster der er i buketten og lidt grønt det kan i jo bare købe vede siden af. For at binde bryst buketten sammen køber i bare noget sportstape det minder meget om det de bruger i blomster forretningen ( bortset fra at det er hvis men det kan man klare med en tusch eller silkebånd) og så en sikkerheds nål.

hvis det er en mere avanceret buket så shop rundt !! det kan betale sig. Men i skal regne med fra 1000 og op efter alt koster jo når det har noget med bryllup og gøre

håber i kunne bruge det

Anmeld

7. maj 2011

cecilie1984

L_K skriver:

Hej girls...

Jeg står og skal giftes om UNDER TO MÅNEDER..WOW

Og prøver lige at samle nogle af de sidste økonomiske tråde.

Hvor meget kostede jeres brudebuket.????

Ved godt at nogle har tradition for at det er manden der køber den, sådan er der ikke her... Og det kunne jo være, at i kendte prisen alligevel.... Håber i kan hjælpe...

Stort tillykke med det forestående bryllup.

Jeg elsker callaer og elsker lilla, så det skulle min buket selvfølgelig bestå af.

Min er købt i en blomster butik og kostede omkring 600 kr. Mener 1 calla ligger mellem 20 og 50 kr alt efter sæson.

Anmeld

7. maj 2011

Muttitil1+1

Hejsa

Jeg har selv lige haft undersøgt lidt omkring en enkelt og forholdsvis lille brudebuket med roser. Dem jeg snakkede med kunne gøre det for 300 eller 500 alt efter om den var (rundbundet?) eller ej. Prøver at vedhæfte billeder hvis jeg kan finde ud af det Den første er den til 300kr lige til orientering

Ved ikke om jeg har fået et MEGET billigt tilbud - kunne godt virke sådan når jeg ser på de andre besvarelser, men det er selvfølgelig også kun for brudebuketten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.