Brudebuket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.385 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

LBK

Hej girls...

Jeg står og skal giftes om UNDER TO MÅNEDER..WOW

Og prøver lige at samle nogle af de sidste økonomiske tråde.

Hvor meget kostede jeres brudebuket.????

Ved godt at nogle har tradition for at det er manden der køber den, sådan er der ikke her... Og det kunne jo være, at i kendte prisen alligevel.... Håber i kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

anmaj

L_K skriver:

Hej girls...

Ved godt at nogle har tradition for at det er manden der køber den, sådan er der ikke her... Og det kunne jo være, at i kendte prisen alligevel.... Håber i kan hjælpe...

min brudebuket kostede omkring 1200-1300 kr. og jeg fik det at vide også selvom det var manden der stod for købet, hvilket han gjorde superflot... (blomsterhandleren havde nemlig bøffet i detså han havde betalt alt for mange penge, så han var frem og tilbage der flere gange... )

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth1985

L_K skriver:

Hej girls...

Jeg har lige spurgt manden: min kostede 1500 kr inkl. brystbuketter..

Anmeld

4. maj 2011

Stéphanie

L_K skriver:

Hej girls...

Hejsa.

Først stort tillykke med det forestående bryllup Og derefter så var det hos os manden der købte den men præsterede at bruge mit kort, så fandt ud af hvad den kostede.  Mener det var omkring 700-750 men den var så også pænt stor.

Men så vidt jeg har hørt giver de fleste mellem 500 - 1000 kr alt efter form og størrelse og om det skal være nogle specielle blomster. Håber det hjælper lidt

Anmeld

4. maj 2011

LBK

Tak for jeres svar... Og Tusind tak for lykønskningerne..

Jeg går uden tvivl efter det billigste da jeg ingen specielle ønsker har andet end at der skal være roser af en eller anden art i...

Men er overrasket over at det ikke var dyrere..

Anmeld

4. maj 2011

norenberg

min mand købte min men har fået at vide at han gav 1800 kr for den....

Anmeld

4. maj 2011

Valle81

L_K skriver:

Hej girls...

Hjertelig tillykke med det forestående bryllup:0)

Jeg fik min søster til at binde min og brystbuketter og buket til Asta. Min søster købte blomsterne gennem den forretning hun arbejder(supermarked) i og fik dem så til indkøbspris  - men vil tro at der i alm butikspriser er for omkring 200-250 kroner blomster inkl. lidt grønt som er købtien blomsterbutik. Jeg var alt alt for bnærrig til at give prisen hos forhandler:0)

Det er callaer som er bundet stramt sammen:0)

Held og lykke:0)

Christina

Anmeld

4. maj 2011

Livas mor

Jeg skal selv giftes d. 28 maj (hvilket er liiiiiige om lidt).. Og noget af det eneste vi faktisk også mangler er brudebuket og brystblomst.. Er også helt i tvivl om hvad sådan noget koster, og går på ingen måde op i det.. Så gider ikke ofre en formue

Så er god relevant tråd

Anmeld

4. maj 2011

Christina.78

Valle81 skriver:

Jeg fik min søster til at binde min og brystbuketter og buket til Asta. Min søster købte blomsterne gennem den forretning hun arbejder(supermarked) i og fik dem så til indkøbspris  - men vil tro at der i alm butikspriser er for omkring 200-250 kroner blomster inkl. lidt grønt som er købtien blomsterbutik. Jeg var alt alt for bnærrig til at give prisen hos forhandler:0)

Christina

Din brudebuket er også bare så flot og enkel...

Anmeld

4. maj 2011

LBK

Valle81 skriver:

Christina

Wow den er flot. Men tror ikke jeg kender nogle der kan binde. Men det er da helt sikkert den billigste måde. Og flot, det er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.