jeg grader ind i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

camilla_agermose

For 3 år siden ca. var jeg (i hvert fald ifølge mig selv) pænt slank, jeg vejede omkring de 60 kg. og kunne passe den fine størrelse 28/29 i bukser i butikkerne, så fik jeg en kæreste som jeg bare hyggede mig helt forkert med, det vil sige chips og cola konstant.

Jeg tog på meget kort tid over 20 kg. på og jeg kæmper med at smide dem igen. det går den rigtige vej og jeg har også et problem med at føle mig mæt.

Nu er jeg begyndt at nyde maden, jeg bruger en halv time på at spise et stykke rugbrød, og jeg er super mæt bagefter. Før kunne jeg spise 2 stykker som du gør til fx. morgenmad på 10 min. og så var jeg stadig sulten.

Det er virkelig et godt råd, tyg din mad til der næsten ikke er mere at tygge. og så er en halv liter vand ved siden af også rigtig god fylde i maven.

men held og lykke med vægttabet, jeg er snart nede på min idealvægt og har i dag faktisk været i vero moda og købe et par bukser - det kunne jeg ikke for et halvt år siden:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

jeg har også tabt mig nu her og det går i fint tempo for nogen måske for hurtig men for mig super ...

men det er ikke normalt man skal føle sig sulten hvis de så måske sagde til mig fint hvis du taber dig og holder det i eks 6 mdr at de så måske ville hjælpe med at få gjort maven mindre jeg behøver ikke den for at tabe mig for det ved jeg jeg kan uden hjælp men at der måske var en mulighed ja hvad man nu skal sige

Men det er altså et faktum at din mæthedsfølelse kan blive smadret...hvad vejer du hvor meget har du tabt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.