Eva. skriver:
Dårlig? Hvis du har udvidet din mavesæk ved at spise for meget, jo så er det sådan det er...så mp du lade være med at fokusere på det og spise efter en plan..hvad havde du tænkt dig der skulle gøres, det er jo derfor så mange bliver fede igen, fordi det er svært at styre da man er sulten konstant og let tager på igen...så valget er mellem at give efter og blive stor igen eller leve med de konsekvenser som før overvægten har med sig...
jeg ved ikke helt om jeg bryder mig om den måde du skriver til mig på og nej det er ikke forde man har overspist en gang man tager på igen nu er det sådan at normalt falder din mave på plads igen...
du kender jo ikke hele min forhistorie... men kort fortalt.
jeg har været meget tynd og væltrænet.. jeg har haft 2 sportsgræne daglig vil sige jeg også spist rigtig meget for at kunne holde til det hele.. jeg ødelagde min knæ og måtte stoppe fra den en dag til den anden men der var jo bare lige det jeg spiste jo meget og det blev jeg ved med spist sundt for det meste men nu ser jeg ud som jeg gør,, har en gang været helt ned igen men der sket en masse i mit liv stoppet igen med sport og så gik det galt igen og der gik min sult altså væk efter 4 uger
Anmeld