jeg grader ind i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Dårlig? Hvis du har udvidet din mavesæk ved at spise for meget, jo så er det sådan det er...så mp du lade være med at fokusere på det og spise efter en plan..hvad havde du tænkt dig der skulle gøres, det er jo derfor så mange bliver fede igen, fordi det er svært at styre da man er sulten konstant og let tager på igen...så valget er mellem at give efter og blive stor igen eller leve med de konsekvenser som før overvægten har med sig...

jeg ved ikke helt om jeg bryder mig om den måde du skriver til mig på og nej det er ikke forde man har overspist en gang man tager på igen nu er det sådan at normalt falder din mave på plads igen...

du kender jo ikke hele min forhistorie... men kort fortalt.

jeg har været meget tynd og væltrænet.. jeg har haft 2 sportsgræne daglig vil sige jeg også spist rigtig meget for at kunne holde til det hele.. jeg ødelagde min knæ og måtte stoppe fra den en dag til den anden men der var jo bare lige det jeg spiste jo meget og det blev jeg ved med spist sundt for det meste men nu ser jeg ud som jeg gør,, har en gang været helt ned igen men der sket en masse i mit liv stoppet igen med sport og så gik det galt igen og der gik min sult altså væk efter 4 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

For meget? JEg synes da, at det lyder ret så sundt, men så spiser jeg da vist også for meget.

jeg syntes jo enlig heller ikke det er meget men det syntes min læge

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Prøv at snakke med din læge og/eller en psykolog..

hvad skulle en psykolo hjælpe mig med jeg har ikke noget der nager eller noget ved hvad problemet var til jeg blev stor og det er der snakket ud om...

Anmeld

4. maj 2011

Dictes mor

Anonym skriver:

jeg syntes jo enlig heller ikke det er meget men det syntes min læge

Jeg har det lige som dig, jeg har ingen mæthedsfornemmelse og er kontant frådende sulten. Det er dybt frustrerende. Måske man skulle få tjekket ens stofskifte.

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg ved det heller ikke lige!
Men gå til en anden læge, det skal ingen da stoppe dig i  

min læge er normlt bare rigtig god de siger jo bare at at det nok skal komme men syntes jo bare 3 mdr er lang tid og have haft det sådan i

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Jeg har det lige som dig, jeg har ingen mæthedsfornemmelse og er kontant frådende sulten. Det er dybt frustrerende. Måske man skulle få tjekket ens stofskifte.

rat at vide det ikke kun er mig jamen kan det virkelig have noget med det at gøre og vil de kunne ændre det hvis det var det

Anmeld

4. maj 2011

Laulund87

Dictes mor skriver:

For meget? JEg synes da, at det lyder ret så sundt, men så spiser jeg da vist også for meget.

jeg synes nu heller ikke at det lyder voldsomt

Jo måske hvis rugbrødet blev skiftet ud med burgere, men ellers lyder det da i hvert fald sundt

Anmeld

4. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

jeg ved ikke helt om jeg bryder mig om den måde du skriver til mig på og nej det er ikke forde man har overspist en gang man tager på igen nu er det sådan at normalt falder din mave på plads igen...

du kender jo ikke hele min forhistorie... men kort fortalt.

jeg har været meget tynd og væltrænet.. jeg har haft 2 sportsgræne daglig vil sige jeg også spist rigtig meget for at kunne holde til det hele.. jeg ødelagde min knæ og måtte stoppe fra den en dag til den anden men der var jo bare lige det jeg spiste jo meget og det blev jeg ved med spist sundt for det meste men nu ser jeg ud som jeg gør,, har en gang været helt ned igen men der sket en masse i mit liv stoppet igen med sport og så gik det galt igen og der gik min sult altså væk efter 4 uger

Men mæthedsfornemmelsen smadres let ved overvægt og den skal man leve med resten af livet...det er desværre sådan det er..der er en grund til at kun 5% magter at holde et vægttab og det med sulten og det faktum at fedtcellerne er der for altid og bare vil fyldes igen, det er nogle af grundene dertil...ved ikke hvad det er du ike kan lide jeg skriver...jeg forholder mig bare til den faktiske virkelighed omkring det at spise forkert og for meget osv..:/

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

Anonym skriver:

min læge er normlt bare rigtig god de siger jo bare at at det nok skal komme men syntes jo bare 3 mdr er lang tid og have haft det sådan i

Nå ja, men når du ikke føler dig tilpas med hvad din læge siger, så synes jeg du skal søge svar ved en anden. Det er altid super at få andre holdninger ind

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Men mæthedsfornemmelsen smadres let ved overvægt og den skal man leve med resten af livet...det er desværre sådan det er..der er en grund til at kun 5% magter at holde et vægttab og det med sulten og det faktum at fedtcellerne er der for altid og bare vil fyldes igen, det er nogle af grundene dertil...ved ikke hvad det er du ike kan lide jeg skriver...jeg forholder mig bare til den faktiske virkelighed omkring det at spise forkert og for meget osv..:/

syntes bare det lyder lidt hårdt den måde du skriver det hele til mig på... nu ved jeg ikke om du selv har prøvet det problem men nu ved jeg jo at det ikke er normalt at man aldrig føler sig mæt...

havde jeg nu vejet hvad 50 kilo og riget og sagde jeg ikke kunne spise hvade jeg hjælp med det samme der må da være noget de kan gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.